Schascha56

CORRECTE VEILING GOEDE PRIJZEN TOP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kasper J

Snel in reageren en mooie spullen als aanbod

Jack Rijnders

Mooie artikelen tegen heel schappelijke prijzen. Informatie over maten en bijzonderheden kan beter. Vaak een leuke deal tegen leuke prijs.

Sietse

GSD is een geweldig platform , dank je wel GSD Auctions

BA Bart

De wijze van het bieden was eenvoudig, we zijn slim ingestapt met bieden en hebben leuke meubels kunnen aanschaffen tegen een goede prijs.
Ook snel met de afhandeling, transport. Kortom: alles...
Ook snel met de afhandeling, transport. Kortom: alles tot in de puntjes!

M van Zessen

3 maal een mail gestuurd , geen respons.ik zag dat ik op een beschadigde vaas had geboden. gevraagd of ik het bod uit de veiling mocht halen.
Geen reactie, nu thuis ontvangen . is echt te erg...
Geen reactie, nu thuis ontvangen . is echt te erg voor woorden zo beschadigd. Snap niet dat je zoiets op de veiling zet.

Ginny

Super bedrijf!. Gewonnen kavels altijd netjes afgeleverd aan huis. Correcte afhandeling mocht t problemen zijn met de leveringen.
Klantgericht& heel Klantvriendelijk. Ik ben tevreden en blij...
Klantgericht& heel Klantvriendelijk. Ik ben tevreden en blij met GSD!!

Mvg, Ginny Hesselberg.

Bram

Top veilinghuis. Goede artikelen, nette prijs en zeer goede verpakking. Een echte aanrader.

Len

GE-WEL-DIG! soms zulke mooie items en alleen al hoe goed het verpakt wordt is zeldzaam. Laatst mooie grote spiegel compleet met tuinkussen, plaid en moppenplastic ter bescherming ;-)

Cockx

T O P Veiling !