Jack Dukaat

Veelzijdig aanbod vaak aantrekkelijk geprijsd. Wel soms wat langer wachten op de uitlevering.

A. Bouma

Prima bedrijf met goede veilingen! Alles prima, goede omschreven kavels en snelle afhandeling en goede bezorging. Op vragen wordt snel en goed gereageerd. 👍

B.Brouwer

Bezorging duurt veel te lang.
Reageren matig op berichten.

Ben

Echt een leuke veiling!!!
En als er eens wat mis gaat , wordt dat zonder gezeur rechtgezet , of terug betaald.

Helena

Soms gaat er wel eens iets mis. Zo ook bij mijn veilingartikelen. Verkeerde stoelen en een kastje met schade. Maar nadat ik het had gemeld bij GSD is er direct gereageerd. Zij hebben de zaak netjes... Soms gaat er wel eens iets mis. Zo ook bij mijn veilingartikelen. Verkeerde stoelen en een kastje met schade. Maar nadat ik het had gemeld bij GSD is er direct gereageerd. Zij hebben de zaak netjes en snel (binnen 2 dagen)voor mij opgelost en ik ben er dan ook zeer tevreden mee. Bedankt voor jullie adequate afhandeling naar mijn volle tevreenheid.

Willem de Jong

Heel positief, leuke aanbiedingen, prima communicatiemogelijkheden en snelle reacties.

Benjamin Keuning

Vriendelijk, snel en netjes.

Herbert

Goed en Correct

E.J. Visser

Vaak mooie koopjes. Snelle afhandeling en wanneer een produkt niet goed is zonder probleem je geld terug.

Gerrit B.

Prijs erg pittig maar goede producten