Renate Alberts

Al diverse artikelen gekocht. Tot nu toe alles keurig verpakt. Snelle levering. Prettige prijzen. En als ik niets nodig heb dan is het een hele leuke site om gewoon rond te kijken.

D. De Hoog

Leuk en wisselend aanbod! Mijn gewonnen items waren zeer goed verpakt en snel thuisbezorgd. Bedankt!

Roger

Zeer wisselend, ene keer alles top andere keer komen dingen niet aan, inmiddels 4 weken later en dan zeggen het is waarschijnlijk kwijt geraakt???

Thecla Engelsbel

Altijd prima ervaringen met GSD. Als er een keer iets niet goed gaat, wordt dat altijd snel en naar wens opgelost! Grote complimenten en blijf zo doorgaan!

Joh.

215 Veiling 5: Traagschuimkussens en horecatheedoeken.
Dan denk je Horecatheedoeken dan moet het wel wat zijn, dus echt niet. Wat een slechte kwaliteit! je kijkt er met gemak doorheen!
Te...
215 Veiling 5: Traagschuimkussens en horecatheedoeken.
Te mooi om waar te zijn, klopt nog steeds! geloog niet dat ze deze reactie zullen plaatsen.

M. Groever

Goede en snelle communicatie. Gevarieerd en soms verrassend aanbod met aannemelijke prijzen. Ook het vervoer is top geregeld!

Valere

GSD Auctions is een leuk online veiling platform.
Mooi gevarieerd aanbod.
Snelle levering.
Een aanrader

Geerth

Interessante veilingen, vlotte organisatie.
Interessante veilingen, vlotte organisatie.
De levering loopt af en toe helaas fout door onzorgvuldig inpakken of leveren door onderaannemers. GSD lost dit echter altijd onmiddellijk en volledig op door terugbetaling.

De water

Leuk online veilingplatform! Alles is duidelijk vanaf het bieden tot aan de keurige bezorging. Wij kregen DG Express Koeriers over de vloer die het kavel top bezorgde, zijn wij heel erg blij mee! Leuk online veilingplatform! Alles is duidelijk vanaf het bieden tot aan de keurige bezorging. Wij kregen DG Express Koeriers over de vloer die het kavel top bezorgde, zijn wij heel erg blij mee!

Het aangekochte kavel pronkt nu in onze woonkamer :) dank dank dank!!