Mirjam

Mwah, biedingen en producten okee, ingezette vervoerder niet okee. Levering aan een totaal ander adres, waar ik zelf naar moest gaan zoeken en de eerste levering duurde vooral lang met een onaardige... Mwah, biedingen en producten okee, ingezette vervoerder niet okee. Levering aan een totaal ander adres, waar ik zelf naar moest gaan zoeken en de eerste levering duurde vooral lang met een onaardige chauffeur. Ik probeer het nog één keer, als het nu weer niet goed is, bied ik niet meer mee, alleen op basis van de vervoerder Packs.

Beste,
Wat jammer om te lezen dat u wel tevreden bent over ons platform en het kavel, maar niet over de vervoerder. Hier hebben we helaas weinig invloed op, gezien onze invloed met een pakket inleveren toch echt stopt op het moment dat deze wordt overgedragen. Mocht er toch iets misgaan hierin, willen wij dit altijd zo snel als mogelijk oplossen voor u!
Voor een volgende keer, schrijf ons direct even een mailtje, dan pakken wij dit direct op voor u. Dit voelt toch een beetje als mosterd na de maaltijd direct een review.

H F Roest

Deze mensen weten goed hoe het werkt super verpakt verzonden

Beste,
Dank voor de review! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent, daar doen we iedere dag keihard ons best voor!

Cris

Vorige week kocht ik voor t eerst iets via n veiling bij GSD Auctions. Een mooie vintage lamp voor n redelijke prijs. Bij de eerste ervaring met n nieuw platform moet je altijd maar afwachten hoe... Vorige week kocht ik voor t eerst iets via n veiling bij GSD Auctions. Een mooie vintage lamp voor n redelijke prijs. Bij de eerste ervaring met n nieuw platform moet je altijd maar afwachten hoe dat gaat. Alles goed geregeld, van betaling tot verzending.

Heuvel (particulier)

Super! Ik heb al verschillende aankopen gedaan voor hele vriendelijke prijsjes. Allemaal netjes thuisbezorgd, ook voor een mooie prijs. Prijs van bezorging is bij andere veilingen vaak te hoog... Super! Ik heb al verschillende aankopen gedaan voor hele vriendelijke prijsjes. Allemaal netjes thuisbezorgd, ook voor een mooie prijs. Prijs van bezorging is bij andere veilingen vaak te hoog waardoor ik toch afzie van de koop. Bij GSD Auctions is de bezorgprijs prima. Eerlijke foto's en omschrijvingen. Nog nooit een miskoop gedaan. Één keer kreeg ik slechts de helft van de kavel bezorgd maar dat werd binnen een week opgelost. Echt een aanrader deze veilingsite!

Carla

Geweldig online veiling ! Van keukentrappen tot prachtige retro items te koop voor een klein prijsje! Tijdens en na de veiling keurig op de hoogte gehouden van het item en de geboden prijs en na de... Geweldig online veiling ! Van keukentrappen tot prachtige retro items te koop voor een klein prijsje! Tijdens en na de veiling keurig op de hoogte gehouden van het item en de geboden prijs en na de veiling keurig door een koerier thuis bezorgd. Ik ben helemaal blij met GSD! Veel beter dan de website destijds van BVA!!

Len

Ik heb vandaag een mooi (bijzet) tafeltje afgeleverd gekregen en was blij verrast hoe zorgvuldig het was verpakt. Eerst helemaal in een dekbedovertrek, dan bubbeltjesplastic en daaroverheen strak... Ik heb vandaag een mooi (bijzet) tafeltje afgeleverd gekregen en was blij verrast hoe zorgvuldig het was verpakt. Eerst helemaal in een dekbedovertrek, dan bubbeltjesplastic en daaroverheen strak folie. Als een huis dus. Heel blij mee. En jullie zijn ook zo goed in de communicatie. Kortom een 10 met een griffel. Ga zo door!

Rick Adriaensen

Netjes verpakt echt super helaas was alleen het
Product stuk

Nooit aangemeld - SPAM

Slecht

Beste,
Wat vreemd dat u op onze site terecht komt zonder u zelf aan te melden!

Qusay

Nog geen ervaring

Beste,
Dank voor de review, hopelijk is de ervaring die u nu heeft nog net zo goed :)

A van Duijn

Ging goed!