Frts2Sc

Bij mijn eerste aankoop op de nieuwe GSD-veilingsite liepen een paar zaken, qua artikel/levering, niet zoals gewenst. Hoedje af echter voor de klantvriendelijke, kort-op-de-bal repliek van GSD: in... Bij mijn eerste aankoop op de nieuwe GSD-veilingsite liepen een paar zaken, qua artikel/levering, niet zoals gewenst. Hoedje af echter voor de klantvriendelijke, kort-op-de-bal repliek van GSD: in no time werd na de melding voor accurate bijsturing gezorgd.

Beste,
Dank voor de review! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent, daar doen we iedere dag keihard ons best voor!

Hanna

Mooi gevarieerd aanbod. Leuke kast gewonnen op de velling. Netjes afgeleverd bij ons thuis. Ik ben blij met deze veilingsite aangezien BVA Auctions ermee gestopt is. Aanrader!

Toveko

Ik had een klacht en deze is meer dan correct afgehandeld.

Tomasian

Voldoet aan verwachtingen, ik ben tevreden.

Frans

Bijzonder verrast over de diversiteit van de aangeboden kavels. Aangezien BVA veilingen er mee stopt ben ik blij met dit online veilingplatform. De door mij gewonnen kavels werden keurig... Bijzonder verrast over de diversiteit van de aangeboden kavels. Aangezien BVA veilingen er mee stopt ben ik blij met dit online veilingplatform. De door mij gewonnen kavels werden keurig thuisbezorgd. Kortom tot nu toe erg tevreden.

Sarah hoogland

Leuke kavel gekocht. Werd netjes thuisbezorgd door post nl, zelfs met track and tracecode. Milieubewust ingepakt of een beetje vreemd, dat mag je zelf invullen. Ik heb er ieder geval twee... Leuke kavel gekocht. Werd netjes thuisbezorgd door post nl, zelfs met track and tracecode. Milieubewust ingepakt of een beetje vreemd, dat mag je zelf invullen. Ik heb er ieder geval twee nieuwe/oude handdoeken bij voor de hond. Zeker aan te raden!

Rob

Top! Site is duidelijk en werkt goed. Alles wordt thuisbezorgd! AanraderšŸ˜€