David Westra

Goed contact onderhouden, wel als advis wil ik meegeven om bij afname meerdere kavels de verzendkosten goed te berekenen. Snel antwoord op vragen. Ga vooral zo door.

Beste,
Dank voor de review! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent, daar doen we iedere dag keihard ons best voor!

J.W. Meijers

Een fantastisch bedrijf. Leuke kavels en een ongelooflijk goede persoonlijke service.
Reageren meteen op mails.
Levering zeer snel, nog geen minpunten kunnen ontdekken.

Sandra Beukers

Zeer vriendelijk en betrouwbaar bedrijf. Producten komen overeen met wat je komt ophalen.

Hans van Wijngaarden

Bijzonder goed veilingbedrijf waarbij de klant echt koning is. Hebben altijd leuke items te veilen, welke zeer netjes verpakt bezorgd of opgestuurd worden. Bij het zelf ophalen staat alles al netjes... Bijzonder goed veilingbedrijf waarbij de klant echt koning is. Hebben altijd leuke items te veilen, welke zeer netjes verpakt bezorgd of opgestuurd worden. Bij het zelf ophalen staat alles al netjes klaar en wordt de klant correct en beleefd geholpen door het vriendelijke personeel. Bij vragen en/of opmerkingen wordt er snel en goed gereageerd. Een aanrader als u iets via een veiling wilt kopen.

Thomas

Een heel goed bedrijf antwoordt snel op de email en als er wat fout gegaan is lossen ze het snel op zeker een aanrader

Nico Hart

Ik heb pas een boek besteld en de prijs en de levering was top.

Elvira Varga/ Angeleyes vintage and antiques

Fantastisch hoe dit bedrijf met vaak breekbare spulletjes om gaat! Het wordt netjes via de post of een vervoersbedrijf vervoerd waarbij het heel goed wordt verpakt.
Heel fijn contact waar nodig...
Heel fijn contact waar nodig en snel gereageerd!!!
Zeker een aanrader!!!

Aardema

GSD verkoopt mooie kavels, zeer tevreden , goede prijs verhouding , snelle levering . Dagelijks op hun website aan het kijken , nu weer geboden op mooie kavels . Zeer aan te bevelen TOP bedrijf

Ben

Zeker de moeite waard, goede service , ook als er wat misgaat, zeer netjes afgehandeld .
Dik tevreden!

Hendrik Hollehoven

Meerdere kavels gekocht, werd goed op de hoogte gehouden en de artikelen werden snel thuis bezorgd.