Jeanne Siwabessij

Zoals op de foto te zien komt het product bij mij aan. 10 dagen later al in huis dus ruim op tijd.

John Timmer

Zeer aan te bevelen. Problemen worden direct opgelost zonder zeuren. Perfect

Sietse

Veel mooie kavels kunnen kopen bij GSD Auctions, heel blij mee, ik bood op kavels die ik mocht winnen, er is veel variatie op de site van GSD , voor ieder wat wils . Ik concentreer op Vintage... Veel mooie kavels kunnen kopen bij GSD Auctions, heel blij mee, ik bood op kavels die ik mocht winnen, er is veel variatie op de site van GSD , voor ieder wat wils . Ik concentreer op Vintage meubels / bankjes / daar heeft GSD een mooi assortiment van. Ja GSD Auctions is een Aanrader

Beste,
Dank voor de review! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent, daar doen we iedere dag keihard ons best voor!

Next Trading

Super bedrijf en erg goed veiling platform

Beste,
Dank voor de mooie review! Fijn om te lezen dat u als verkooppartner zo tevreden bent met ons als veilingplatform! Op naar een mooie samenwerking!

p.m.breggeman

Leuke producten, bezorging slecht.. zit al bijna 3 weken te wachten. Vervoersbedrijf geeft geen antwoord...zodat je totaal niet weet waar je aan toe bent...

Beste Els,
Dank voor uw mail. Als u ons zou willen mailen met uw ordernummer(s) dan pakken wij dit voor u op. We kijken uit naar uw mailtje!

Brian

Waarschuwing. Waarschuwing.
Waarschuwing. Waarschuwing.
Ga niet in zee met dit bedrijf als particulieren aanbieder. Ik had bij het eerste probleem al moeten stoppen. 1. Heb een maand over gedaan om bericht te krijgen dat ik klaar was met het vullen van mijn aangeboden goederen. 2. Site is bij het plaatsen van goederen niet handig het ik aangegeven geen reactie. 3 bij het verzenden van de kavels zijn kavels door klanten niet ontvangen. Maar zijn wel verzonden. Nu ben ik goederen kwijt. Klant heeft zijn geld terug. Verder geen actie ondernomen door GSD. 4 ben het zelf gaan regelen. Buiten om GSD. Ik heb mijn goederen gevonden. 5 mijn kavels zijn nu since 23 Augustus verkocht. Is nu 30 september nog steeds geen geld ontvangen of waar het naar toe gestuurd moet.. waarde loos bedrijf. Nooit meer.

Beste Brian,
Beste Brian,
U legt primair uw "probleem" bij ons als organisatie, maar volgens mij is de schuld van deze kwestie toch echt bij u zelf te vinden. Allereerst is de aanlevering van kavels vanuit u onvoldoende geweest, slechte foto's van de kavels, onvoldoende beschrijving van het kavel en vol met spellingsfouten en over de interpunctie maar niet te spreken. Dat even terzijde gelaten is primair de fout bij u gezien u zelf niet de producten heeft opgestuurd aan onze trouwe klanten die ze besteld hebben. Hier laten wij onze trouwe klanten niet voor in de kou staan natuurlijk.
Nogmaals, ik zou zelf nog even te rade gaan bij wie de fout in deze casus nu ligt, gezien wij er alles aan hebben gedaan om dit tot een succes te brengen voor u. Wij nemen uw review dan ook niet aan als leermoment in dit geval.

Ben

Ik vind dit een top veilingplatform! Zeer goede klantenservice ook, wordt zeer gewaardeerd! Ga zo door!!

tevreden klant

Prima site, koop er graag

T. van Houwelingen

Ben hier vandaag (20 september 2023) voor het eerst. Interessant aanbod, maar de website is wat oubollig. En waarom kan ik nergens intikken dat ik bijvoorbeeld een boortol zoek?

Beste,
Dank voor de mail en uw feedback. Wij zullen dit intern bespreken of wij hier op korte en/of lange termijn wat aan gaan doen.

Luke

Veiling zelf prima, bezorging moet nog altijd plaatsvinden.

Beste,
Dank voor de review. Het product is gelukkig lang en breed bezorgd bij u :)