Jonas Van de lande

Altijd een passend en heel persoonlijk advies. Door het systeem duidelijk wat het beste bij je smaak past

Hoi Jonas,
Hoi Jonas,
Dankjewel voor de 10! Daar zijn we natuurlijk heel blij mee maar we zijn nog blijer met je mooie woorden. Fijn dat we je wijnen die bij jouw smaak passen, hebben kunnen bieden! Nogmaals bedankt.

Rob de Jong

Leuk concept, goede wijnen van kleinere boeren en prima prijs/kwaliteit verhouding. En ook nog leuk personeel ;-)

Hey Rob,
Wat fijn om te horen dat je fan bent van onze kleine wijnboeren! En dat mijn collega's hun werk zo goed doen! Heel erg bedankt voor de mooie beoordeling.
Met vriendelijke...
Hey Rob,

Babs van Geel

Hi Babs,
Heel erg bedankt! En wij vinden jou ook een 10!
Tessa - Team Grapdistrict

Tjasa Turcin

Great experience. The staff working at Grapedistrict are very helpful and friendly, always with a smile on their faces and know what to suggest for each occasion and taste. I've been to... Great experience. The staff working at Grapedistrict are very helpful and friendly, always with a smile on their faces and know what to suggest for each occasion and taste. I've been to Grapedistrict Amsterdam Zuid most, but have had the same experience at every location. I always come buy wine to introduce to friends here and so far have always been able to impress. It's my go-to, always.

Hey Tjasa,
Hey Tjasa,
We're so glad to hear you feel the same way about all of our shops. Thank you so much for this beautifull review. We love that we're able to help you impress your friends. I hope you can impress them many more times in the future. Thanks again for the review.
Tessa - Team Grapdistrict

M.

Altijd goed advies

Goedendag Margriet,
Super fijn om te horen dat je altijd goed bent geadviseerd. Bedankt voor je beoordeling.
Tessa - Team TasteClub

Debbie vd Bijl

Prima!

Hey Debbie,
Dankjewel voor je positieve beoordeling! Daar zijn we heel blij mee.

S. Behari

Superfijne winkel, de medewerkers hebben verstand van de wijnen die ze verkopen, dus ze kunnen je altijd goed adviseren en meer vertellen over de verschillende wijnen. Handig dat het de wijnen zijn... Superfijne winkel, de medewerkers hebben verstand van de wijnen die ze verkopen, dus ze kunnen je altijd goed adviseren en meer vertellen over de verschillende wijnen. Handig dat het de wijnen zijn ingedeeld naar type, zodat je relatief snel een wijn kunt vinden die bij jou past.

Hi Sabita,
Wat super leuk om te horen. Ik zal het doorgeven aan mijn collega's in de Twijnstraat! Fijn dat onze categorieën goed voor je werken. Bedankt voor je mooie beoordeling!
Met...
Hi Sabita,
Tessa - Team Grapedistrict

Top wijnen, service wisselend, spaarsyteem / app waardeloos

Hi,
Hi,
Bedankt voor je review! We hebben in januari contact met je opgenomen over je review. Heb je dit bericht in goede orde ontvangen? We hopen van je te horen. Mocht je niks binnen hebben gekregen, stuur dan even een mailtje naar klantenservice@grapedistrict.nl, dan sturen we hem opnieuw. Nogmaals bedankt. Fijne dag verder!
Tessa - Team grapedistrict

Nathalie van Dijk

Deskundig, verrassend, betaalbaar

Hey Nathalie,
We verassen je graag met onze wijnen! Ik ben blij da je zo enthousiast bent. Bedankt voor je tijd en voor je mooie review!

Els Halfers

Lekkere wijnen, goede service, personeel: vriendelijke, behulpzame mensen, met kennis van zaken.
En humor, vind ik ook belangrijk

Goedendag Els,
Goedendag Els,
Super fijn dat ook onze service een succes blijft. Daar hechten we veel waarde aan. We organiseren regelmatig proverijen in onze winkels, als je hiervan op de hoogte wilt blijven kan je je aanmelden voor onze nieuwsbrief! Ook hebben we ieder weekend in de winkels wel een paar flessen geopend staan, dus mocht je eens wat willen proeven, kan dat geregeld worden! Dankjewel voor je mooie beoordeling en als je ngo vragen hebt, mag je me altijd mailen!