suzannastolk@hotmail.com

Heerlijke en eerlijke wijnen van kleine wijnboeren, in alle prijsklassen.

Hey Suzanna,
Wauw, een 10, bedankt. Leuk ook dat je ziet waar we voor staan, kleine wijnboeren maken ook betere wijn!
met vriendelijke groet,
Tessa - Team Grapedistrict

Karin

Ik heb heerlijke wijn gekocht maar ik ken alleen deze wijn dus kan niets zeggen over andere wijnen. Wel goed initiatief om kleine boeren te steunen.

Hi Karin,
Wauw, wat een mooie review! Bedankt!
Hi Karin,
Wauw, wat een mooie review! Bedankt!
Mijn collega's willen je altijd helpen met het vinden van een heerlijke wijn, dus mocht je toch ook benieuwd zijn naar onze andere wijnen, ben je uiteraard van harte welkom! Als je heel blij bent met je huidige wijn en liever bij deze wijn blijft, dan is dat natuurlijk ook helemaal goed! ;-)

Inge

Zeer ruime keuze met altijd een goed advies

Hee Inge,
Ik ben blij om te horen dat mijn collega's in oost je van goed advies voorzien! Bedankt voor je mooie beoordeling. En tot snel!
Tessa - Team Grapedistrict

Wouter van Gerwen

Gezellig en effectief

Hoi Wouter,
Bedankt voor deze mooie score! Hopelijk tot snel in één van onze winkels of op onze website.
Sanne - Team grapedistrict

Bea

Veel keuze en overzichtelijk gepresenteerd

Hi Bea,
Hi Bea,
Bedankt voor je enthousiaste review! Ik zie dat je al heel wat jaren bij ons in de winkels komt, dus hopelijk mogen wij je zo enthousiast blijven maken met alle heerlijke wijnen die er momenteel in de winkels staan en er nog aan gaan komen.

Karin

Lekkere wijn maar ik keer er maar 1

Hi Karin,
Wat een mooie score hebben wij van jou gekregen. Ik begrijp de zin niet helemaal, dus mogelijk kan je ons hier een reactie of een los bericht over sturen. Bedankt voor je review!
Sanne - Team grapedistrict

Ties Talsma

Erg positief over Grapedistrict. Heerlijke wijnen en altijd passend advies. Ruim aanbod en voor ieder zijn smaak is er wat te vinden.

Hoi Ties,
Hoi Ties,
'Echte smaak is persoonlijk' is voor ons een hele belangrijke uitspraak en wat fijn om dan te lezen dat er voor iedereen wel wat lekkers tussen zit! Hopelijk tot snel en bedankt voor je review!

Mary Haubrich

Prima - heerlijke wijnen en goede adviezen van de verkopers. Helemaal tevreden

Hi Mary,
Wauw, wat een mooie review om te lezen! Heel erg bedankt dat je de moeite hebt genomen om jouw ervaring met ons te delen en hopelijk tot snel!
Sanne -...
Hi Mary,

Frederik

Interessante keuze tussen verschillende producenten en leuk geholpen in de winkel!

Frederik,
Frederik,
Het is voor ons altijd leuk om te lezen dat je een positieve ervaring hebt met ons winkelpersoneel! Ik hoop dat mijn collega's je binnenkort weer mogen verwelkomen in één van onze winkels. Bedankt voor je mooie review!

S Cranfield

Perfect

Hi,
Heel erg bedankt voor deze mooie score! Hopelijk tot snel op onze site of in één van onze winkels!