Simone

Leuke, verrassende wijnen uit bijzondere streken.

Hi Simone,
Wauw! Wat een mooi compliment en wat sluit je review mooi aan bij onze overtuigingen. Bedankt voor deze review en hopelijk tot snel!
Sanne - Team...
Hi Simone,

Jelle

Heb de proefbox kado gegeven aan een wijnliefhebster, en zij was meer dan blij!

Hi Jelle,
Hi Jelle,
Wat fijn om te lezen dat jij niet alleen jezelf, maar ook anderen blij maakt met onze wijnen! Ik ben er van overtuigd dat er voor iedereen wat passends bij zit, dus hopelijk mogen wij je nog vaak helpen bij het vinden van een leuk cadeau of uiteraard een lekkere fles voor jezelf ;)

Johan

Leuke mogelijkheden om wijnen te proeven en goed advies!

Hoi Johan.
Bedankt voor de ontzettend mooie score en review! Goed om te lezen dat mijn collega's je mogen voorzien van goed en passend advies. Hopelijk tot snel in één van onze winkels!
Met...
Hoi Johan.

N.Segers

Goed advies omtrent een alternatieve wijn. De wijn die ik doorgaans koop, was er niet meer.

Hoi Netty,
Hoi Netty,
Bedankt voor je mooie review! Ik zie inderdaad dat de Belsasso je is aangeraden als alternatief voorde forte alto. Dat is zeer goed advies. De forte alto is uit ons assortiment maar we zjjn super blij met de nieuwe Belsasso. Erg fijn om te horen dat je daar hetzelfde over denkt!

Mayel Vermeer

Een zeer goede ervaring. Jonge en enthousiaste uitstraling en verrassende wijnen

Mayel!
Wat een mooie complimenten. Ik zal ze doorgeven aan mijn collega's. En leuk dat we je toch ook weten te verassen met wijnen, daar worden we blij van. Bedankt!
met vriendelijke...
Mayel!

Frans

Snelle bezorging, geen problemen met Post.nl

Hey Frans,
Wat goed om te horen dat de leveringen goed verlopen. Bedankt voor je review!

Adriaan Verboven

Prima service, lekkere verantwoorde wijnen en duidelijke communicatie.

Hee Adriaan,
Bedankt voor de mooie beoordeling. Ik ben blij dat niet alleen de wijnen maar ook de service en de communicatie bevallen. Fijn om te horen.
Tessa -...
Hee Adriaan,

suzannastolk@hotmail.com

Heerlijke en eerlijke wijnen van kleine wijnboeren, in alle prijsklassen.

Hey Suzanna,
Wauw, een 10, bedankt. Leuk ook dat je ziet waar we voor staan, kleine wijnboeren maken ook betere wijn!

Karin

Ik heb heerlijke wijn gekocht maar ik ken alleen deze wijn dus kan niets zeggen over andere wijnen. Wel goed initiatief om kleine boeren te steunen.

Hi Karin,
Wauw, wat een mooie review! Bedankt!
Hi Karin,
Wauw, wat een mooie review! Bedankt!
Mijn collega's willen je altijd helpen met het vinden van een heerlijke wijn, dus mocht je toch ook benieuwd zijn naar onze andere wijnen, ben je uiteraard van harte welkom! Als je heel blij bent met je huidige wijn en liever bij deze wijn blijft, dan is dat natuurlijk ook helemaal goed! ;-)

Inge

Zeer ruime keuze met altijd een goed advies

Hee Inge,
Ik ben blij om te horen dat mijn collega's in oost je van goed advies voorzien! Bedankt voor je mooie beoordeling. En tot snel!