Jerney Adriaens

Goed advies voorzien van een glimlach

Dag Jerney,
Wat super fijn om te horen dat je zo goed geadviseerd bent. Daar zijn we heel blij mee. Bedankt voor je mooie beoordeling!

Theo Schouwerwou

Fijne winkel aan de (T)wijnstraat in Utrecht, prettige service en advies.

Dag Theo,
Haha, leuk gevonden woordspeling! Ik ben heel blij dat je zo tevreden bent. Enorm bedankt voor je review.

Bosman

Zeer goed

Goedendag,
Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent! Hartstikke bedankt voor de mooie beoordeling,
Tessa- Team Grapedistrict

Vincent

Hallo Vincent,
Bedankt voor het mooie cijfer!

Nick Kolenbrander

De fijnste wijnwinkel met de lekkerste wijnen voor onze smaak. Altijd goed advies en de wijnen smaken zoals omschreven!

Dag Nick,
Dag Nick,
We zijn blij om te horen dat onze adviezen en kennis bevalt! Mocht je nog altijd moeite hebben met het aanmaken van een account, mail ons dan vooral dan gaan we het uitzoeken. Heel erg bedankt voor de prachtige review.

Anja schoen

Uitstekende wijnen en service

Hallo Anja,
Bedankt voor de mooie beoordeling!

Jasper Landsaat

Goed glas, weinig poespas!

Hey Jasper,
Hey Jasper,
Kijk, daar streven we naar! Ik zie dat je niet goed weet waar je ons nieuwe assortiment kan vinden. Daarvoor hebben we een speciale categorie op de site, onder ontdek -> nieuw, kan je al onze nieuwe wijnen vinden. Mocht je hier nog vragen over hebben, mail of bel gerust! Bedankt voor de prachtige review.

Remco

Altijd heerlijke wijn bij Grapedisctrict.

Hoi Remco,
Wauw een 10! Super fijn onze wijn altijd bevalt. Bedankt voor het mooie cijfer!

DH Creative

Fijne winkel met vrolijk smakelijke selectie wijnen en gepassioneerd advies

Hey Dennis,
We zijn super blij om te horen dat ons assortiment zo bevalt en dat je goed geadviseerd bent in de winkel! Bedankt voor de mooie beoordeling.
Tessa -...
Hey Dennis,

Yacine Bourbih

Great service and helpful people.

Hey Yacine,
I'm really glad to hear you've had such a positive experince with our service. Thank you so much for the great review!