Lorraine

Het is bijna als shoppen bij goede vrienden. Ze geven je waardevolle tips en ontvangen je met open armen.

Hi Lorraine,
Hi Lorraine,
Wauw! We zijn super blij met dit compliment. We doen ons best om écht persoonlijk contact met onze klanten et leggen, fijn om te horen dat je dat ook zo ervaart. Heel erg bedankt.

Arnoud Geux

Goedendag Arnoud,
Goedendag Arnoud,
Wauw een 9, dank hiervoor! Ik zie dat je graag een Port wilt proberen. Misschien is onze Quinta da Pedra Alta Tawny Port Alta no10 of onze Pedra No3 White Port wel iets voor jou! Deze kan je op de website vinden voor meer informatie.

Emiel de Wit

Erg prettig groot aanbod snelle levering

Hallo Emiel,
Wat fijn om zo'n mooie review te krijgen. Bedankt hiervoor. We zijn blij dat je ons aanbod zo kan waarderen, dit is voor ons erg belangrijk.
Tessa -...
Hallo Emiel,
Tessa - Team grapedistrict

Eveline

Zeer goed!

Hey hey Eveline,
We zijn super blij om deze beoordeling van een local te krijgen. Dankjewel hiervoor. Ik heb je gemaild met een kleine verassing.
Tessa - Team...
Hey hey Eveline,
Tessa - Team Grapedistrict

Aniek

Fantastisch. Heerlijke wijn, top service, en tof dat de kleinere wijnboeren centraal staan

Hi Aniek,
Wat super fijn dat je zo tevreden bent! Bedankt voor je mooie beoordeling. Ik hoop dat de Cuvee Clemence van Roland net zo in de smaak viel. Fijne dag verder!
Met vriendelijke...
Hi Aniek,
Tessa - Team grapedistrict

Arjan Brandwijk

Altijd is er iets lekkers te vinden

Hi Arjan,
Hi Arjan,
Wat fijn dat je ons zeker zou aanbevelen bij anderen en dat jij zo positief bent over onze wijnen! Gelukkig hebben wij een ruim assortiment, waardoor er altijd wel iets bijzonders is om te proberen. Tot snel in één van onze winkels of op de site!

Henk Bredewoud

Bijzonder enthousiast en gepassioneerd personeel met een goede ervaring om met de praktische vragen die ik stel iedere keer weer de juiste wijnen te selecteren, ik ben oprecht tevreden

Hoi Henk,
Bedankt voor jouw review!
Hoi Henk,
Bedankt voor jouw review!
Wat goed om te lezen dat het oprechte enthousiasme van mijn collega's en hun passie in het werk overkomt bij jou als klant. Wij zullen je tip zeker meenemen en hopelijk mogen wij je nog vaak heerlijke wijn aanbevelen.

Roland

Met veel plezier koop ik inmiddels al mijn (uitsluitend biologische) wijn bij Grapedistrict. De gedachte dat ik de kleine wijnboer steun vind ik mooi en het is een genot om door het aanbod te... Met veel plezier koop ik inmiddels al mijn (uitsluitend biologische) wijn bij Grapedistrict. De gedachte dat ik de kleine wijnboer steun vind ik mooi en het is een genot om door het aanbod te bladeren op de website. De achtergrondinformatie is inspirerend, de adviezen stellen nooit teleur. Ieder flesje is weer een feestje!

Hi Roland,
Hi Roland,
Wauw! Wat een leuke review om te lezen! Mooi om te lezen dat onze boodschap goed overkomt, Kleine wijnboeren maken betere wijn! Bedankt voor het plaatsen van deze review en hopelijk tot snel in één van onze winkels of bij ons op de site!

Emiel den Boer

GrapeDistrict absoluut de liefste wijnwinkel in Amsterdam en omstreken. Geen pretenties, goed betaalbaar, goede selectie met veel nadruk op duurzaamheid, kleine producties, biologisch. Ik ben een fan

Dag Emiel,
Dag Emiel,
Een fan, wat super leuk! We zijn super blij dat we op deze manier bij jou overkomen. We willen inderdaad de wijn van kleine wijnboeren toegankelijk maken! Dankjewel voor de mooie beoordeling en tot snel in een van onze winkels of online!

Laurens Hanneman

Erg vriendelijk en professioneel

Hey Laurens,
Ik ben super blij dat mijn collega's in Haarlem je zo goed hebben kunnen helpen. Fijn om te zien dat dit tot zo'n mooi cijfer heeft geleid. Bedankt!
Met vriendelijke...
Hey Laurens,