Leonie

Altijd uitstekend advies voor de lekkerste wijn bij een gerecht.

Hey Leonie,
Hey Leonie,
Wauw, een 10! Bedankt voor je mooie beoordeling. Fijn dat je zo goed geadviseerd bent door mijn collega's, ik zal het aan ze doorgeven. leuk om te zien dat je zowel in Heemstede als in Haarlem wel eens langskomt. Tot snel!

Eveline

Heel goed geholpen bij het uitkiezen van een rode wijn bij een gerecht! In begrijpelijke taal uitleg over smaken, zodat je altijd met de juiste wijn thuis komt. Ga hier zeker voor terug!

Hi Eveline,
Wat leuk om te lezen! Hopelijk heeft de Ju de Vie heerlijk gesmaakt bij het eten. Je bent altijd welkom in onze winkel in Rotterdam en natuurlijk ook in onze andere winkels!
Met...
Hi Eveline,

Marc

Fijne wijn en goed advies

Hey Marc,
Wat een mooi compliment, en wat leuk dat je zo'n loyale klant bent van onze winkel in West! Bedankt oor je tijd om deze fijne review achter te laten!
Met vriendelijke...
Hey Marc,

Beek

Fijne winkel met heerlijke wijnen

Goedendag Fleurine,
Goedendag Fleurine,
We zijn blij om te horen dat de wijnen goed smaken! Ik zal je mooie compliment doorgeven aan mijn collega's in oud zuid. Bedankt voor je prachtige beoordeling en tot snel!

Boudewijn Versluijs

Goed!

Hallo Boudewijn,
Wat ontzettend leuk om te zien dat je al sinds 2014 bij ons in de winkels komt, bijna 10 jaar! Bedankt voor het mooie cijfer en proost op nog vele jaren!
Met vriendelijke...
Hallo Boudewijn,

Wendy

Mooie sfeervolle overzichtelijke winkel, heel betrokken medewerkers die veel kennis hebben en heel goed kunnen adviseren en natuurlijk heerlijke, bijzondere wijnen!

Hi Wendy,
Heel erg bedankt voor je leuke review! Mooi om te lezen dat het winkelpersoneel erg betrokken is en jou goed kan adviseren in het maken van een passende wijnkeuze.
Met...
Hi Wendy,

Marjolein van den Hombergh

Heel goed en bijna altijd lekkere wijnen

Hoi Marjolein,
Wat een prachtige score heb je ons gegeven! Heel erg bedankt en hopelijk tot snel!

Nina Vreeken

Prettige winkel, lekkere wijnen, reuze aardig personeel!

Hoi Nina,
Wat een leuke review om te lezen! Ik zal je review delen met mijn collega's, zodat ook zij kunnen lezen hou enthousiast je over de winkel bent!
Sanne...
Hoi Nina,
Sanne - Team grapedistrict

Niels

Laagdrempelige wijnwinkel met veel keus, zowel in kwaliteit, soort als prijs.

Hoi Niels,
Bedankt voor je mooie complimenten! Ik hoop dat wij je mogen blijven verrassen met onze heerlijke en gevarieerde wijnen!

Ben Alfrink

Is goed

Hoi Ben,
Hoi Ben,
Bedankt voor je mooie review! Ik heb je zojuist een mail gestuurd met uitleg hoe je op onze site kan filteren op land, dus hopelijk gaat alles hiermee lukken. Tot snel in één van onze winkels of bij ons op de website!