Supervriendelijk, enthousiast en behulpzaam personeel in de winkels in Haarlem en Heemstede waar wij altijd heen gaan!

Marlene SIps

Kundige mensen - goede adviezen, heerlijke wijnen, goed 'thuis' gevoel. Mooie winkelformule, verzorgde aankleding. Enthousiast team. Kan niet anders zeggen, dan dat ik nog steeds een zeer tevreden... Kundige mensen - goede adviezen, heerlijke wijnen, goed 'thuis' gevoel. Mooie winkelformule, verzorgde aankleding. Enthousiast team. Kan niet anders zeggen, dan dat ik nog steeds een zeer tevreden klant ben van Grapedisctrict!

Filmmaker

Ik word altijd goed geholpen en er zijn leuke interessante wijnen te koop

Pinot G

Ik geloof dat ik al zo'n 10 jaar mijn wijn bij Grapedistrict koop. Belangrijk voor mij zijn, natuurlijk, de altijd fijne wijnen (qua smaak en uitstraling), maar ook het frisse en overzichtelijke... Ik geloof dat ik al zo'n 10 jaar mijn wijn bij Grapedistrict koop. Belangrijk voor mij zijn, natuurlijk, de altijd fijne wijnen (qua smaak en uitstraling), maar ook het frisse en overzichtelijke concept, het jonge elan, de uitsluiting van tussenhandel en de transparantie naar de wijnmakers.

Prima, leuk club, fijn advies en .... wijn presenteren op smaak, top bedacht

Mijn ervaring is uiterst positief, zo fijn dat je in Groningen ook snel jullie wijn in huis kunt hebben!

Cassandra Barkman

Zeer goed hoge waardering vriendelijk personeel

Marja Neelen

Goed: lekkere wijn, vriendelijk personeel, goede openingstijden (ook na 18.00 uur open)