Dominique

Prima winkel. Aardige verkopers

Hoi Dominique,
Wat leuk om te lezen dat je ons zo'n mooie score geeft! Bedankt voor je review!

M. Peeters

Heel vriendelijk en deskundig personeel. Ze zijn altijd bereid om met je mee te denken over een goede wijnkeuze!

Hoi,
Wauw! Wat een leuke review om te lezen en wat fijn dat ons winkelpersoneel jou iedere keer graag wilt helpen met het vinden van een passende wijn. Tot snel!
Met vriendelijke groet,...
Hoi,

Ela

Leuke winkel

Hi Ela,
Bedankt voor je mooie review! Hopelijk zien wij je binnenkort weer in één van onze winkels!

Mien Schakel

Uitstekend. Goede wijnen, goede en aardige service.

Hey Mien,
Wat een geweldige complimenten, bedankt daarvoor! Ik zie dat je een trouwe klant bent bij onze winkel in de Jordaan, super leuk om te zien! Tot snel in de winkel.
Met vriendelijke...
Hey Mien,

Willemien Grootendorst

Erg vriendelijk personeel, overzichtelijke winkels

Goedendag Willemien,
Goedendag Willemien,
Leuk om e lezen dat je goed je weg weet te vinden in ons assortiment. En fijn dat mijn collega's zo vriendelijk zijn! Ik zal het ze doorgeven. Ontzettend bedankt voor de 10!

Babette

Dag Babette,
Met een 8 maak je ons hartstikke blij. Ik hoop dat de Marques de Tomares Rioja in de smaak viel! Bedankt voor je beoordeling.
Tessa - Team...
Dag Babette,

Leonie

Altijd uitstekend advies voor de lekkerste wijn bij een gerecht.

Hey Leonie,
Hey Leonie,
Wauw, een 10! Bedankt voor je mooie beoordeling. Fijn dat je zo goed geadviseerd bent door mijn collega's, ik zal het aan ze doorgeven. leuk om te zien dat je zowel in Heemstede als in Haarlem wel eens langskomt. Tot snel!

Eveline

Heel goed geholpen bij het uitkiezen van een rode wijn bij een gerecht! In begrijpelijke taal uitleg over smaken, zodat je altijd met de juiste wijn thuis komt. Ga hier zeker voor terug!

Hi Eveline,
Wat leuk om te lezen! Hopelijk heeft de Ju de Vie heerlijk gesmaakt bij het eten. Je bent altijd welkom in onze winkel in Rotterdam en natuurlijk ook in onze andere winkels!
Met...
Hi Eveline,

Marc

Fijne wijn en goed advies

Hey Marc,
Wat een mooi compliment, en wat leuk dat je zo'n loyale klant bent van onze winkel in West! Bedankt oor je tijd om deze fijne review achter te laten!
Met vriendelijke...
Hey Marc,

Beek

Fijne winkel met heerlijke wijnen

Goedendag Fleurine,
Goedendag Fleurine,
We zijn blij om te horen dat de wijnen goed smaken! Ik zal je mooie compliment doorgeven aan mijn collega's in oud zuid. Bedankt voor je prachtige beoordeling en tot snel!