Jeroen

Superfijne winkel met heerlijke wijnen. Zelden zo’n uitmuntende service ervaren ook. Vriendelijke, klantgericht. Top.

Hey Jeroen,
Wat goed om te horen dat je de wijnen en onze service zo waardeert. Bedankt voor de fijne beoordeling. We zullen zeker door blijven gaan, geen zorgen!
Met vriendelijke...
Hey Jeroen,

Daphne

Heel goed!

Hallo Daphne,
Super bedankt voor de mooie beoordeling! En wellicht dat we in de toekomst wel een winkel in Alkmaar openen.

Henriet

Lekkere wijnen voor een goede prijs

Hi Henriet,
Bedankt voor je mooie beoordeling, we zullen zeker zo door blijven gaan!

Tjeerd Attema

Ik bestel regelmatig een doos rode wijn bij jullie. Snel besteld, goede kwaliteit en: vandaag besteld, morgen in huis.

Hey Tjeerd,
Hey Tjeerd,
Wat leuk dat je vaste klant bij ons bent en de rode wijn zo waardeert. En bedankt voor je beoordeling. Momenteel splitsen we de aanbiedingen niet, wel hebben we onze wijnen verdeeld per land van herkomst!

Marjorie van Leeuwen

Erg goed

Hi Marjorie,
Geweldig om te horen dat u zo blij met ons bent. Dat horen we graag. Bedankt!

Donovan

Fijne en oprechte service en natuurlijk onwijs lekkere wijnen!

Hey Donavan,
Onwijs bedankt voor je review en het mooie cijfer.
Betreft de punten, deze spaar je als local bij uw aankopen en bestellingen.
U krijgt per euro een punt. Als u ingelogd...
Hey Donavan,
Onwijs bedankt voor je review en het mooie cijfer.
Betreft de punten, deze spaar je als local bij uw aankopen en bestellingen.
U krijgt per euro een punt. Als u ingelogd bent op de website vind u onder Vouchers speciale Local Deals. Dit zijn speciaal geselecteerde wijnen die u met uw gespaarde punten extra voordelig kunt kopen. U krijgt korting bij inwisselen van uw punten. Om de korting te krijgen kopieert u de cijfers onder de barcode. Deze cijfers vult u tijdens het afrekenen in bij 'Heb je een voucher?'. De korting wordt nu automatisch verrekend.
Ik hoop je vraag beantwoord te hebben, mocht je er niet uit komen kun je ons altijd bellen of mailen!

E de Jong

Goede service en lekkere wijnen!

Hoi Eelke,
Enorm bedankt voor het mooie cijfer!
Tessa - Team Grapedsitrict

Maaike

Heel fijne winkel met vriendelijk, kundig en behulpzaam personeel. Kom altijd met een glimlach de winkel uit!

Hey Maaike,
Hey Maaike,
Wat leuk om te horen. We hopen je nog vaak een glimlach te kunnen bezorgen! Wat vervelend dat de je de levering net hebt gemist. Helaas hebben wij dit niet in de hand omdat we momenteel inderdaad werken met PostNL. Wellicht dat het idee is om dit in de toekomst zelf te gaan doen. Bedankt voor het meedenken! Ik hoop dat je ondanks deze ervaring tevreden was over de bestelling.

Bas Tramper

Ok

Hoi Bas,
Bedankt voor je review! Wat jammer dat je favoriete wijn iet meer op voorraad is. Om welke wijn gaat het? Het kan zijn dat het een van onze limited editions is!
Met vriendelijke...
Hoi Bas,

Martijn

Even sympathieke als heerlijke wijnen, voor ieder wat wils

Hoi Martijn,
Wat leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over ons aanbod! Bedankt voor de review.
Tessa - Team Grapedistict