Daniel

Really good wines at affordable prices

Hi Daniel,
Thank you so much for the great review. We're very glad to hear you like our wines.

Ank Rozenberg

Duidelijke en vriendelijke medewerkers, online en in de winkel.

Hallo Ank,
Hallo Ank,
Wat fijn dat de medewerkers altijd zo vriendelijk zijn, we zijn blij om dat te horen! Bedankt voor je beoordeling. Ik zie dat je interesse ebt in biologische wijnen. Wellicht is de biologische proefbox wel iets voor jou? Hier zitten verschillende biologische wijnen in uit ons assortiment, zo kan je ontdekken wat we allemaal te bieden hebben. Verder kan je op de site aan het BIO stempeltje zien of een wijn al dan niet biologisch is, en ook in de winkel kan je natuurlijk terecht voor advies!
Via deze link kan je de proefbox vinden met wat meer informatie! https://www.grapedistrict.nl/Proefbox-Biologisch-6-Flessen

MJROEBBERS

Hi M. J. Roebbers,
Super bedankt voor de 9!

W.L. Harenberg

Hi W.L. Harenberg,
Bedankt voor het mooie cijfer en de feedback. Het klopt inderdaad dat de prijzen wat hoger liggen, zeker dit jaar.
Daarnaast zijn er prijsstijgingen op vele vlakken, denk...
Hi W.L. Harenberg,
Daarnaast zijn er prijsstijgingen op vele vlakken, denk aan energie, brandstof of boodschappen. Dit heeft vele redenen ten grondslag en heeft helaas ook effect op de wijnwereld. Hoewel wij in direct, en goed, contact met onze boeren staan, schrokken we af en toe van de prijsverhogingen.
Ten slotte was jaargang 2021 desastreus voor grote delen van Frankrijk. Beginnend met stevige vorst in het voorjaar, hierdoor de wijnstokken al knoppen of zelfs bloesem hadden, welke kapot zijn gevroren.
De boeren uit deze gebieden die wel wijn hebben kunnen produceren moesten de prijzen fors omhoog gooien omdat er simpelweg veel minder wijn is. We hebben ons uiterste best gedaan om de stijgingen zo beperkt mogelijk te houden en naar oplossingen te zoeken samen met onze boeren.
Mocht je verdere vragen hebben, mail of bel gerust!
Tessa

Rob Rossel

Goed!

Hallo Rob,
Hallo Rob,
Hoe fijn om te horen dat je alles kan vinden wat je zou willen, mocht dit nou ooit niet het geval zijn kan je ons altijd telefonisch of via de mail bereiken met vragen! Bedankt voor je beoordeling.

Lucas van der Hut

Hey Lucas,
Hey Lucas,
Wat leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over de site, ik zal het doorgeven aan de webdesigners! Vervelend dat de bezorging zo slecht is verlopen, wat was er precies aan de hand? We zijn voor de levering afhankelijk van PostNL, wellicht kan ik achterhalen wat er fout is gegaan!

Kaj

Altijd goede wijn. Nog nooit teleurgesteld!

Hi Kaj,
We zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent! Bedankt voor je beoordeling.
Met vriendelijke groety,
Tessa - team Grapedistrict

Ton

Prompte levering. Goede service.

Hoi Ton,
Hoi Ton,
Ten eerste enorm bedankt voor het mooie cijfer! Betreft de local punten, ik begrijp wat je bedoeld. Voorheen konden klanten met de local punten korting krijgen op de dozen. Nu zijn de druk bezig met het overschakelen naar een nieuwe site. We hebben ervoor gekozen om tegelijkertijd met deze overstap ook ons loyalitietsprogramma aan te passen.
Dit betekent zeker niet dat je punten weg zijn! Wij houden deze nog steeds bij maar komen heel binnenkort met persoonlijke (kortings)acties gebaseerd op de aankopen en de punten.
Hier gaan we binnenkort meer over vertellen, maar dan weet je dit in ieder geval alvast dus dit wordt nog vervolgd!

Lisette Verbrugge

Hey Lisette,
Hey Lisette,
Bedankt voor je mooie beoordeling! Over de bezorging, we bezorgen onze wijn in heel Nederland gratis vanaf € 50,- . Dus we hebben wel degelijk een minimum bestelwaarde! Bij een bestelling van minder dan € 50,- zijn de verzendkosten € 5,95. De minimale hoeveelheid om te kunnen bestellen zijn 6 flessen of een veelvoud van 6 flessen.
De prijzen voor wijnen die je online kan bestellen in onze webshop, zijn overigens exact hetzelfde als in onze winkels.
Mocht het toch niet duidelijk zijn of heb je een andere vraag, dan kan je altijd bellen of mailen!

Hélène

Altijd heerlijke wijnen, echt nog geen slechte gehad.

Hallo Hélène,
Super bedankt voor je review. En wat fijn om te horen dat je enkel lekkere wijnen hebt gehad! We streven ernaar dit ook nooit te laten gebeuren. ;)
Met vriendelijke...
Hallo Hélène,