Offerte
Indruk showroom
Service en garantie
Ontwerp

G.J. de Bruijn

Perfect geholpen. Met name door de heer H. van Staten. Ook het plaatsen ging prima.

Geen.

Klantvriendelijk, neemt alle tijd voor je en is erg behulpzaam bij vragen. Diverse keren gebeld met de meest uiteenlopende vragen en altijd een vriendelijk en deskundig antwoord. Ik zou zeker Grando... Klantvriendelijk, neemt alle tijd voor je en is erg behulpzaam bij vragen. Diverse keren gebeld met de meest uiteenlopende vragen en altijd een vriendelijk en deskundig antwoord. Ik zou zeker Grando aanraden als daarom wordt gevraagd.

Geen opmerking.

Mooie keuken.

service en garantie, en aftersales hebben we tot nu toe nog niet mee te maken gehad. de keuken staat net, de toekomst gaat het leren.

Fam. J.Elbers

Zeer prettig geholpen bij Grando Hoogvliet door Cindy , vakkundig advies
Alles volgens afspraak verlopen
Ook de plaatsing van de keuken is zeer vakkundig verlopen ! Top !

Tevreden

Peter en Leny Vollebregt

Het was een feest om bij Grando Hoogvliet onze keuken en badkamer uit te zoeken!

Zou het niet weten.

Zonneveld

Top! Super goede ervaring zowel bij het ontwerp als de montage

Danielle van Seventer

Geweldige service. Na 5 jaar zijn er wat gebreken naar voren gekomen in mijnkeuken en Grando heeft deze fantastisch opgelost. Super blij ben ik met de reparatie.kortom een betrouwbaar bedrijf.

Danny Stok

Heel erg tevreden

Fam. Van den Beemt

Voor de 2e maal een keuken gekocht bij Grando Hoogvliet. Vakkundig en plezierig geholpen door Stephanie. Ook keurig geplaatst door monteur Michael. Petje af. Een aanrader.
Fam. Van den Beemt

Fam. van den Beemt

Op professionele, prettige wijze is de verkoop van onze keuken gedaan door Stephanie. Waarbij ze goed met ons meedacht. De keuken werd op vakkundige wijze geplaatst door de monteur Michael. Op professionele, prettige wijze is de verkoop van onze keuken gedaan door Stephanie. Waarbij ze goed met ons meedacht. De keuken werd op vakkundige wijze geplaatst door de monteur Michael.
Dit was de 2e keer dat we bij Grando Hoogvliet een keuken kochten. Een aanrader!
Fam. van den Beemt

Geen.