Offerte
Indruk showroom
Service en garantie
Ontwerp

Brigitte

Mijn tweede keuken die is gekocht bij Grando Hoogvliet. Heel erg tevreden over de verkoop door Stephanie en het plaatsen van onze prachtige keuken door Michael. . Nog mooier gewoorden dan we... Mijn tweede keuken die is gekocht bij Grando Hoogvliet. Heel erg tevreden over de verkoop door Stephanie en het plaatsen van onze prachtige keuken door Michael. . Nog mooier gewoorden dan we dachten .

Jeroen mellema

Wij hebben onze keuken bij Grando gehaald en zijn meer dan tevreden!leuk geholpen door Cindy die ook goed met ons heeft meegedacht.mooie overzichtelijke showroom en prachtige keukens!

Jolanda Tigchelaar

Super advies!!! Goede ideeën voor een kleine badkamer!

Paul en Margriet Roeling

Prima geholpen door dhr. Strijp. Als ik toch weer ging twijfelen over de kleur van de vloer, tegels en meubel nam hij de tijd en had ie t geduld om het nogmaals een keer te bekijken.

Wij moesten zelf Grando attenderen op hun afspraken. Waarschijnlijk kwam dit doordat dhr. Strijp door ziekte uitgevallen was. Zijn collega's hebben dit niet goed opgepakt.

De service en...

De service en garantie moet nog blijken. Er is een douchewand van het verkeerde materiaal geleverd. Deze is opnieuw besteld en moet nog geleverd en geplaatst worden.

M.J Oudshoorn

Wij hebben een nieuwe keuken gekocht bij Grando Hoogvliet waar we erg tevreden mee zijn. Al bij het uitzoeken van de keuken werden wij vriendelijk ontvangen en professioneel geholpen en werd er mee... Wij hebben een nieuwe keuken gekocht bij Grando Hoogvliet waar we erg tevreden mee zijn. Al bij het uitzoeken van de keuken werden wij vriendelijk ontvangen en professioneel geholpen en werd er mee gedacht met de opstelling en indeling van de keuken.

Theda Blonk

Hele vriendelijke en professioneel advies. Alles is mogelijk.

Fam. Beker

Heel goed geadviseerd / geholpen door Stephanie en Lijnart en uiteindelijk een top keuken afgeleverd waar we heel erg blij mee zijn. Hopelijk kunnen we hier jaren van gaan genieten.

Arian van Doorn

Prima geholpen, leuke alternatieven aangedragen waar wij zelf niet op zijn gekomen.
Ee werd goed naar onze wensen geluisterd.
Plaatsing liep perfect, probleem direct opgelost!

Martin Foppen

Bij Grando Hoogvliet binnen gestapt mochten we na het bezoek aan de showroom aanschuiven bij Cindy die de keuken in de computer samenstelde. Niks papiertjes en liniaal,gewoon live meekijken en... Bij Grando Hoogvliet binnen gestapt mochten we na het bezoek aan de showroom aanschuiven bij Cindy die de keuken in de computer samenstelde. Niks papiertjes en liniaal,gewoon live meekijken en direct aanpassen. Met de keuken uitgeprint, offerte in de hand en een goed gevoel vertrokken. Hierna nog een aantal malen langs geweest om stalen mee te nemen en pintjes op de i te zetten. Zelfs toen we bijna op het eind nog een verandering wilde doen was dat geen probleem. Op email werd snel gereageerd. Uiteindelijk is door een zeer kundig persoon de keuken gezet. Geen haastwerk maar gewoon de volgende dag afgemaakt. Cindy is zelfs nog langs gekomen om haar werk te bekijken. Al met al een zeer goede ervaring met deze winkel en zijn mensen. Nu genieten van de keuken.

c van kampen

Goed en duidelijk geholpen.