Offerte
Indruk showroom
Service en garantie
Ontwerp

Frans van Zoelen

Wij zijn op een uitstekende manier geholpen door mevrouw Mangelaars bij de aanschaf van onze nieuwe keuken. Zij neemt alle tijd voor de klant en luistert goed naar de wensen. Bovendien adviseert zij... Wij zijn op een uitstekende manier geholpen door mevrouw Mangelaars bij de aanschaf van onze nieuwe keuken. Zij neemt alle tijd voor de klant en luistert goed naar de wensen. Bovendien adviseert zij op juiste wijze wanneer een betere keuze mogelijk is binnen het vooraf aangegeven budget. Prima.

Wij hebben een advies: rol de wijze waarop Grando Hoogvliet opereert uit over alle Grando vestigingen. Mijn zoon die bij een andere vestiging een keuken heeft gekocht, mede op basis van onze goede... Wij hebben een advies: rol de wijze waarop Grando Hoogvliet opereert uit over alle Grando vestigingen. Mijn zoon die bij een andere vestiging een keuken heeft gekocht, mede op basis van onze goede ervaring, heeft minder goede ervaringen op de gebieden montage/levering, service en garantie en met name de after sales, Daar stond de klant absoluut niet centraal.

Peter

Erg vervelend en opdringerig personeel in Hoogvliet en in Barendrecht maakten wij het zelfde mee .
Je komt bijna niet de winkel uit.
Dus gaan wij liever niet meer naar Crando keukens.

Mensen met rustig laten kijken

martin

Gewoon precies wat we zochten !

Sander Sijperda Humanitas-DMH

Bijzonder goed geholpen en een degelijk advies van Lijnart!
Maar het belangrijkste is een hele mooie keuken en super snel en goed geplaatst volgens afspraak.

F. Plaggenborg

Zeer prettig geholpen, ook de service was erg goed. Er is zelfs een spiegel speciaal oor ons gemaakt.
Al onze ideeën met betreking tot de badkamer zijn vakkundig uitgevoerd.
We...
Al onze ideeën met betreking tot de badkamer zijn vakkundig uitgevoerd.
We genieten nog elke dag van de badkamer.

H.J. Hovius

Werden goed geholpen en geïnformeerd.
Er werd alle tijd en ruimte voor genomen.
Alles werd op tijd en volgens afspraak afgeleverd, en afgehandeld.
Monteur werkte buitengewoon hard...
Werden goed geholpen en geïnformeerd.
Er werd alle tijd en ruimte voor genomen.
Alles werd op tijd en volgens afspraak afgeleverd, en afgehandeld.
Monteur werkte buitengewoon hard om alles in zijn eentje doen, omdat zijn hulp ziek was.
Netjes afgewerkt, geen klachten.

Geen.

Elle

Voor de 2e keer er een keuken gekocht en nu ook een badkamer. Blij met sevice, klantvriendelijkheid en montage!

Smit

Ik ben bij Grando in Hoogvliet geweest voor een keuken renovatie.
Ik ben zeer netjes geholpen en heb goed advies gekregen.
Grando heeft zeer zijn best gedaan om vervanging te vinden voor...
Ik ben bij Grando in Hoogvliet geweest voor een keuken renovatie.
Ik ben zeer netjes geholpen en heb goed advies gekregen.
Grando heeft zeer zijn best gedaan om vervanging te vinden voor het renoveren van de keuken toen de monteur ziek was.
Er is zeer netjes gewerkt.

Toen de keuken klaar was waren er een paar puntjes die nog opgelost moeten worden, echter na drie weken nog niks vernomen hierover.

Rene van Unen

Goed geholpen en mee gedacht om onze keuken helemaal naar ideeën en wensen samen te stellen
Ook heel goed aangevoeld wat onze smaak en ideeën waren

Een 3d tekening digitaal in 360 graden zodat je op pc, telefoon of tablet een rondje kan maken in je keuken.

Verkade

Onze erving is erg goed, Goed geholpen in de winkel met keuzes maken.
En de keuken is ook perfect geplaatst , niks op aan te merken!
We zijn helemaal blij!

niks op aan te merken ,we zijn heel tevreden