Offerte
Indruk showroom
Service en garantie
Ontwerp

Remon Westhoff

In eerste instantie erg goed geholpen. Zowel de keuken als badkamer aangeschaft bij Grando Hoogvliet. De badkamer heeft wat problemen gekent met omgedraaide leidingen (warm was koud, koud was warm)... In eerste instantie erg goed geholpen. Zowel de keuken als badkamer aangeschaft bij Grando Hoogvliet. De badkamer heeft wat problemen gekent met omgedraaide leidingen (warm was koud, koud was warm) wat goed opgelost is door Grando. Echter laat de nazorg te wensen over. Er is geen opvolging betreft gemelde issues (eind juli wacht ik nog op een mail van begin april). Ik kan mij niet aan de gedachte onttrekken dat indien de verkoop en plaatsing is voltrokken de buit binnen is en klant niet belangrijk meer is. Let wel zowel de badkamer en keuken zijn beide aangeschaft.

Ook na oplevering van het product verwacht de klant service. Zeker als de gemaakte kosten 30k zijn.

Bakker

Wij hebben goed advies gekregen en het gevoel dat er echt met ons mee werd gedacht.

A. Ooms

Goede indruk en erg fijn geholpen. Er werd goed meegedacht en alternatieven aangedragen.

Laatste 2 vragen nog niet te beantwoorden. Er moet nog wat hersteld (kleine beschadiging bij montage) worden.

van Veen

Wij hebben onze badkamer bij Grando Hoogvliet gekocht en zijn onwijs blij met het resultaat. Wij zijn netjes, vriendelijk en fijn geholpen door Stefanie. Er is ons niets opgedrongen maar Stefanie... Wij hebben onze badkamer bij Grando Hoogvliet gekocht en zijn onwijs blij met het resultaat. Wij zijn netjes, vriendelijk en fijn geholpen door Stefanie. Er is ons niets opgedrongen maar Stefanie heeft ons wel verschillende keuzes gegeven, zodat wij een mooie badkamer nog mooier konden maken. Er gaat ook wel eens iets mis dat is zeker waar in ons geval was dat ook zo, maar hier heeft Grando Hoogvliet ook super goed in gehandeld en hebben wij als klant hier geen last/hinder van gehad. Wij zijn zeer tevreden en komen graag nog eens terug voor iets anders mocht dat nodig zijn. De badkamer hoeft echt niet nog een keer :-)

Patrick Johnson

Grando in Hoogvliet heeft een bijzonder mooie badkamer voor ons neergezet. We hadden het ontwerp nooit zelf kunnen verzinnen en de materialen zijn van goede kwaliteit. Er was veel tijd in ons... Grando in Hoogvliet heeft een bijzonder mooie badkamer voor ons neergezet. We hadden het ontwerp nooit zelf kunnen verzinnen en de materialen zijn van goede kwaliteit. Er was veel tijd in ons geïnvesteerd in de showroom: fijn!
Grando in Hoogvliet heeft zeer gedreven en ervaren vakmensen voor ons in huis gehaald. Geen gedoe met afspraken en tijdstippen. We hebben 2 weken alles uit handen kunnen geven. Dat gaf ons rust want zo'n verbouwing in huis is al hectisch genoeg.

Marcel Van der zande

Zeer goed geholpen en tevreden

Marcel

Super ervaring bij Grando

Van der Lijn

We zijn prima geholpen met ideëen over het ontwerp en de uitvoering. Service nadien was ook uitstekend.
Offerte kan altijd goedkoper, maar ja, dan moet je beter onderhandelen. 2 maal terug geweest voor een probleempje, maar dit werd prima opgelost.

Alspeer, P

Wij zijn zeer tevreden met de installatie van onze keuken, badkamer en toilet. Goede vakbekwame monteurs van Grando hebben deze geinstalleerd. Ook tevreden over de nazorg (after sales)

Meenemen van het restafval na montage van alles. Ik begrijp inmiddels dat dit punt ook is opgepakt. In het vervolg wordt ook het restafval in opdracht van Grando meegenomen.