Offerte
Service en garantie
Ontwerp

Koper bij vestiging Grando Delft

Erger dan dit kan bijna niet. Een korte greep:
- Keuken ontworpen die onpraktisch is. Eigenaar was het daar later ook mee eens en heeft aanpassingen gedaan.
- Niet of later leveren van de...
Erger dan dit kan bijna niet. Een korte greep:
- Niet of later leveren van de keuken en hier zelf achteraan moeten.
- Het leveren van verkeerde keukenonderdelen, die vervolgens pas maanden later worden vervangen.
- Het niet nakomen van afspraken en verder dramatisch in de communicatie.
- 9 maanden na montage keuken nog steeds niet alles geregeld en gemonteerd.
- Geen enkele compensatie voor dit alles, behoudens een excuus mail die pas na 8 maanden kwam.

Een hele batterij aan verbeterpunten, maar als ik eigenaar zou zijn van deze vestiging dan zou ik mij focussen op de communicatie en de kwaliteit van mijn service. De hele wereld wil nu een keuken,... Een hele batterij aan verbeterpunten, maar als ik eigenaar zou zijn van deze vestiging dan zou ik mij focussen op de communicatie en de kwaliteit van mijn service. De hele wereld wil nu een keuken, maar je kan niet dezelfde kwaliteit blijven leveren als je te veel hooi op je vork neemt. Kies dus voor minder klanten en maak een succes van de klanten waar je ja tegen zegt. En qua communicatie is het niet erg als iets niet lukt, maar breng en houd je klant op de hoogte.

Roland Ariens

Grando keukens en DNKZ lijken helaas niet meer te zijn dan een lege huls met mensen die het goed voor hebben maar absoluut niet waarmaken!

Inmiddels 6 weken geleden is onze Grand keuken...

Inmiddels 6 weken geleden is onze Grand keuken geplaatst door DNKZ.
Tot onze enorme teleurstelling is tijdens deze dramatische montage onze dure keuken om zeep geholpen. Met minstens 50 opleverpunten doe ik nog geen recht aan onze teleurstelling. Van een lekkende quooker omdat door de slangen is gezaagd, tot kasten die scheef hangen, een keramiek aanrechtblad dat los en scheef ligt, kasten die kapot zijn gezaagd, spoelbak die verkeerd gemonteerd is, zijwanden die krom zijn, plinten die verkeerd geleverd zijn, kasten die verkeerd geleverd zijn en ga zo maar door. Kortom, verkeerde leveringen en personeel van DNKZ dat niet bekwaam is om een keuken te stellen. Nu na 6 weken is daar helaas nog steeds niets aan veranderd!

Deze keuken moet nagenoeg compleet opnieuw gesteld worden! Zoals ook alle servicemonteurs van DNKZ aangeven!

Na dit drama hadden wij de hoop dat Grando keuken de problemen voortvarend op zou lossen maar ook daar zijn wij enorm in teleurgesteld. Inmiddels hebben we bij Grando 4 verschillende mensen gesproken, van DNKZ 5 monteurs over de vloer gehad en nog is er niets veranderd.

Wanneer denk je dan, gaat Grando keukens eens echt de verantwoordelijkheid pakken om de problemen voortvarend op te lossen? Tot nu toe geen enkel signaal van mogen ontvangen. We hebben wel een nieuwe quooker opgestuurd gekregen die verkeerd is en niet gemonteerd kan worden omdat de spoelbak er eerst uit moet. Die overigens ook vervangen moet worden.

Het getouwtrek ben ik zat. Wie de schuldige is en wie dit allemaal moet betalen zal mij als consument een zorg zijn. Ik heb een dure keuken gekocht bij Grando Keukens en wil daar gebruik van kunnen maken en plezier aan beleven. Ik wil geen welles nietes spelletjes meer.

6 weken na de steldatum weten wij nog steeds niet wanneer alles is opgelost. Wij staan op het punt juridische stappen te ondernemen en ik vrees dat er dat van gaat komen.

Dit is een zware teleurstelling. Ik hou jullie op de hoogte van het vervolg!

Roland Ariens

Neem je verantwoordelijkheid en los het op. Laat de klant niet elke week overal achter aan moeten bellen. Dat levert enorme frustraties op. Geef aan wanneer alles is op[gelost, ben duidelijk!

H. Baert

Goede ervaring

Verhouding prijs - materialen vind ik nogal moeilijk te verteren

Nicole van Spijker

Heel vriendelijk en professioneel geholpen

Niet echt. Dit waren "herstel" werkzaamheden en diue zijn prima geregld en uitgevoerd.

M. Mob.

Komen hun afspraak niet na, zelfs na beklaagt bij Directie duurt het maanden voordat men iets kleins oplost. En leveren slordig werk af.

Beter luisteren naar de klant en meer kennis in huis kan geen kwaad.

john van der Ven

Al een jaar bezig met het afbouwen van de badkamer
fouten maken is menselijk
het vertikken om het optelossen is gewoon te gek voor woorden

Jan Wolterink
Grando Almeo Al een jaar bezig met het afbouwen van de badkamer
fouten maken is menselijk
het vertikken om het optelossen is gewoon te gek voor woorden

Jan Wolterink
Grando Almeo
bedankt dat je on zo laat stikken.

hij komt zijn afspraken niet na ...
deze man is niet te vertrouwen

Familie Jonk

Wij hebben een keuken gekocht bij Grando Purmerend. in 1 woord: geweldig! Goede vakmensen en een zeer goede service. Voor ons absoluut 5 sterren waard!

Aalbregtse

Super ervaring. goede service en hulp bij de aankoop.
echt een totaal plaatje wat ze je bieden.

Kirsten

Wij zijn tot nu toe niet heel erg tevreden.

Er wordt gewerkt met monteurs die niet tot nauwelijks Nederlands spreken. De beloofde gesprekken voorafgaand aan het starten van de badkamer zijn niet geweest. Hierdoor zijn er veel fouten ontstaan.... Er wordt gewerkt met monteurs die niet tot nauwelijks Nederlands spreken. De beloofde gesprekken voorafgaand aan het starten van de badkamer zijn niet geweest. Hierdoor zijn er veel fouten ontstaan. Er wordt nog gewerkt aan een oplossing. Grando levert prima voorwerk, maar de monteurs laten te wensen over helaas.

Boer J.C.

Wij wilde een nieuwe keuken en daarvoor belde ik Grando voor een afspraak. Een keuken is geen pakje boter, daar moet je de tijd voor nemen en goede informatie inwinnen bij de verkoper.
Wij...
Wij troffen Hans van Staten, hij nam de tijd om ons alles te laten zien en voorlichting te geven.
Er werd getekend en gerekend en wij vinden het allemaal mooi en goed. Er wordt een afspraak gemaakt om de keuken in te meten, na goedkeuring van ons de keuken besteld en deze komt enkele dagen eerder dan is afgesproken. Dit geeft even paniek, alle meubels snel schuiven zodat deze in de kamer geplaatst kan worden.

Datum van de te leveren materialen. Zou vrijdag 4 juni zijn, werd 1 juni. Werd gezegd "daarover is gebeld en een e-mail verstuurd". Dit was niet zo !!!!