Offerte

Winni Kiksen

Geweldig

Goede service! Prima product

Ricardo Mondria

We hebben Grando Hoogvliet bezocht voor een nieuwe keuken en besloten na diverse gesprekken gevoerd te hebben om de keuken en badkamer te bestellen. Zeer mooie materialen van zeer goede kwaliteit.... We hebben Grando Hoogvliet bezocht voor een nieuwe keuken en besloten na diverse gesprekken gevoerd te hebben om de keuken en badkamer te bestellen. Zeer mooie materialen van zeer goede kwaliteit. Daarnaast was het ontwerp en advies verrassend. We zijn bij verschillende keuken winkels geweest, maar waren niet op het idee gebracht waar we nu op uitgekomen zijn. Zeer creatief!

Uiteraard hoop je nooit te veel te betalen voor de materialen die je besteld en dit is altijd een lastig scenario in het geheel. Het lijkt mij goed om meer helderheid te creëren in het verschil in... Uiteraard hoop je nooit te veel te betalen voor de materialen die je besteld en dit is altijd een lastig scenario in het geheel. Het lijkt mij goed om meer helderheid te creëren in het verschil in kwaliteit zodat de prijs / kwaliteitverhouding voor de koper transparanter en overzichtelijker wordt gemaakt.

Roijers

Wij hebben onze keuken bij Grando Hoogvliet gekocht en zijn erg tevreden. Er wordt goed meegedacht en wensen zijn goed verwerkt in onze keuken. Nu dat de keuken is geplaatst komt het getekende... Wij hebben onze keuken bij Grando Hoogvliet gekocht en zijn erg tevreden. Er wordt goed meegedacht en wensen zijn goed verwerkt in onze keuken. Nu dat de keuken is geplaatst komt het getekende ontwerp tot leven. Grando Hoogvliet is echt een aanrader.

Geen tips

Rutger

Zeer goed en professioneel!

Nvt

J. Roelse

Heel goede ervaring met Grando Hoogvliet

Geen verbeterpunten. Zelfs in coronatijd super service

Veronique Trommels

Er werd veel tijd voor ons vrijgemaakt waardoor je geen gehaast gevoel hebt of dat je wordt weggekeken, alles op het gemak en wisten precies wat wij zochten en hebben hier op ingespeeld. De monteur... Er werd veel tijd voor ons vrijgemaakt waardoor je geen gehaast gevoel hebt of dat je wordt weggekeken, alles op het gemak en wisten precies wat wij zochten en hebben hier op ingespeeld. De monteur was echter een ander verhaal slecht kit werk de douchecabine is scheef geplaatst, het tegelwerk rondom de inbouwkast was erg slecht enz. Grando kan daar niks aan doen en hun best om het op te lossen

Betaling van monteur achteraf en pas betalen als alles in orde is!!

Patrick

Gewoon geweldig

Fabian Kramer.

Geweldige zaak. Ze zijn eerlijk en denken met je mee.

Geen.

Sander de Nijs

Grando heeft van begin tot eind fantastische service geleverd. Ze denken goed mee bij het ontwerpen van de keuken, denken mee en zijn creatief. De service is uitstekend, zowel tijdens het traject... Grando heeft van begin tot eind fantastische service geleverd. Ze denken goed mee bij het ontwerpen van de keuken, denken mee en zijn creatief. De service is uitstekend, zowel tijdens het traject tot aanschaf van een nieuwe keuken, naar de aanloop van de montage, tijdens de montage en ook daarna nog. Kortom; een echte aanrader!

Patrick

Geweldig geholpen, goed advies gehad van Hans.
Ontwerp van de keuken is geweldig.

Ik zou zeggen ga zo door