Offerte
Indruk showroom
Service en garantie
Ontwerp

L.Y. Stols

Grando Hoogvliet was de eerste keukenzaak die de moeite nam thuis eerst te komen kijken of hetgeen ik wilde, gezien de maatvoering, mogelijk was. De persoonlijke benadering en het vervolgtraject is... Grando Hoogvliet was de eerste keukenzaak die de moeite nam thuis eerst te komen kijken of hetgeen ik wilde, gezien de maatvoering, mogelijk was. De persoonlijke benadering en het vervolgtraject is door de heer Schouten en zijn eigen medewerkers naar volle tevredenheid verricht. Afspraken werden nagekomen, vragen gelijk beantwoord en dat waren er vele. Alleen de Hacker hoekkast met schuin deurtje (hiervoor Bruynzeel schuine hoekkast van 60x60) was een flinke tegenvaller. Kon nog geen bord door het deurtje en met twee blinde hoeken achter een lijst van zo'n 12 cm aan beide kanten, maakte dat je niet kon zien wat erin stond. Maar dit kon Grando niet weten. Wordt bijna niet verkocht en is op tekening niet te zien. Ook dit werd keurig opgelost door een nieuwe hoekkast, nu wel echt een hoek. De eigen medewerkers zijn vakmensen en heel accuraat. In een woord deze Grando Hoogvliet is een aanrader. En ik heb heel wat keukenzaken bezocht en ook een enorme strop gehad die mij 1835 euro kostte om van een keuken af te komen die niet eens paste. Die wilden alleen maar scoren. Dat doet deze Grando niet!

Andere stukadoor, was zzp'er

Jaap Boersma

Prima geholpen en afspraken tijdens montage worden nagekomen.
Is een mooie keuken geworden.

Montage tijd iets verruimen.

Anton van Straaten

Zeer goede ervaring.

Stukadoor kwam later als gepland waardoor wij een beetje krap zaten om het op tijd te kunnen witten.

Roelof Fransz

Goed geholpen, onze wensen en ervaringen van verkoopster Cindy hebben in goed overleg een heel mooi resultaat gegeven

Ga zo door

Tamara Hensing

Goede service, zeer goed meedenken

Nee

Embrechts

Je voelt je op je gemak,als je de showroom binnen loopt!

?...

Rianne

Grando keuken en bad Hoogvliet heeft ons geweldig geholpen met het uitzoeken, inmeten en plaatsen van zowel onze keuken als badkamer. Het personeel in de showroom heeft goede ideeën, komen... Grando keuken en bad Hoogvliet heeft ons geweldig geholpen met het uitzoeken, inmeten en plaatsen van zowel onze keuken als badkamer. Het personeel in de showroom heeft goede ideeën, komen afspraken na en gaat samen opzoek naar praktische oplossingen. Niks is te gek en ze staan je altijd netjes te woord. Ook de monteurs denken mee en werken super netjes!

Zowel de keuken als de badkamer zijn tijdens de Corona lockdown geleverd en geplaatst. Je kunt begrijpen dat sommige onderdelen van de keuken en badkamer niet gelijk voorradig waren. Na 1 belletje richting de showroom hebben ze dit in samenspraak met de
Monteurs, zonder verdere tussenkomst van ons opgelost! Super fijn en erg bijzonder. Wij hebben ons nergens druk over gemaakt. wij raden het iedereen aan om hier een badkamer en keuken aan te schaffen.

otten

Zeker de moeite waard vanuit brabant naar Hoogvliet voor een passend advies van Cindy uiteindelijk een keuken gekocht geheel naar onze wens en we zijn er heel happy mee.
Ook de montage wordt...
Ook de montage wordt zeer professioneel afgeleverd top werk maikel kortom een aanrader grando hoogvliet

Gewoon goed

Oostvoorenaer

Net en vriendelijk personeel

N.V.T.

Johan otten

Goed advies en ze denken geweldig mee
Duidelijke uitleg en heel vriendelijke ontvangst