Offerte
Indruk showroom
Service en garantie
Ontwerp

Scholten

Goed geholpen, komen de afspraken na. Eindresultaat is prachtig.

Niet

Venekamp

Van begin tot eind alles netjes in orde!

Niet van toepassing

Jantine van Wezel

Top

M. Cornelisse

Ik ben uitermate tevreden over Grando Hoogvliet. Mooi ontwerp dat binnen het budget past, goede service en een perfecte montage. Een volgende keuken zou ik zonder twijfel weer bij dit team... Ik ben uitermate tevreden over Grando Hoogvliet. Mooi ontwerp dat binnen het budget past, goede service en een perfecte montage. Een volgende keuken zou ik zonder twijfel weer bij dit team aanschaffen!

Geen verbeterpunten.

J van Opstal

J van Opstal

Snijders

Zeer tevreden

De vloer is hoger geworden ivm vloerverwarming. Daardoor is de opstap 6 cm hoger. Klein dingetje en verder zeer tevreden maar zou beter zijn als ik het vooraf wist. Maar is niet ter spraken gekomen... De vloer is hoger geworden ivm vloerverwarming. Daardoor is de opstap 6 cm hoger. Klein dingetje en verder zeer tevreden maar zou beter zijn als ik het vooraf wist. Maar is niet ter spraken gekomen in de showroom zover ik kan me herinneren.

Maurice Contant

Zoals ik gewend ben van ze

Communicatie tussen badkamer verkoper en monteur kan beter

Nils

Schitterende badkamer geleverd, montage door hele fijne groep aannemers, maar helaas wel een aantal kleine foutjes in de advisering.

De tekening op de computer bleek in de praktijk wat moeilijker uit te voeren. Hierdoor is het zitje in de douche significant kleiner dan gepland was. Daarnaast hebben we 2 verschillende merken... De tekening op de computer bleek in de praktijk wat moeilijker uit te voeren. Hierdoor is het zitje in de douche significant kleiner dan gepland was. Daarnaast hebben we 2 verschillende merken tegels, waardoor doorleggen van vloer naar muur niet overal mogelijk was (dit had voorkomen kunnen worden), hebben we spotjes in het plafond waar de elektricien wat bezwaren bij had en geeft de monteur van Sunshower aan dat het zitje te klein is voor een juiste werking. Verder hebben we na levering alleen contact gehad met Grando als wij contact zochten voor bovenstaande. Vanuit Grando is er zowel met ons als met de monteur geen contact gezocht.

B. Noorland

Op zich een goeie ervaring. Alleen jammer dat ik door miscommunicatie tussen de aanemers nu met kleurverschil zit op mijn muur. Ook had ik graag een spatscherm willen hebben achter mijn gasstel maar... Op zich een goeie ervaring. Alleen jammer dat ik door miscommunicatie tussen de aanemers nu met kleurverschil zit op mijn muur. Ook had ik graag een spatscherm willen hebben achter mijn gasstel maar hier geen advies over gehad.

Een tegemoetkoming ivm lelijke muur

Blokland

De service en uitleg voor de aanschaf van een kookplaat zonder oven maar met keukenlade’s dmv 3D zag het er goed uit om tot bestelling over te gaan.