Offerte
Indruk showroom
Service en garantie
Ontwerp

Bruggeman

Blij met het eind resultaat

Verkoopster had erg volle agenda waardoor x dubbele afspraak, mail niet gelezen en ontwerp niet op tijd klaar dus hier mag wel wat aandacht aan besteed worden

Fam B de Bruijn

Na diversen keuken winkels te hebben bezocht kwamen wij uit bij Grando Hoogvliet.
We kunnen werkelijk aangeven dat we tijdens het hele proces volledig ontzorgd zijn.
Wij hebben dan ook...
Wij hebben dan ook gekozen om ook het electra , loodgieters werk ect door Grando te laten doen.
Alle medewerkers zijn zeer service gericht en altijd bereid om mee te denken en naar oplossingen te zoeken.
Men komt altijd wat hindernissen tegen en dan is het prettig dat deze soepel en in overleg worden opgelost.
Wij zijn zeer tevreden over het gehele proces.

Geen enkele ,ga zo door

Romy

Deskundig advies, professioneel ontwerp en een prachtige keuken geplaatst! We zijn erg fijn geholpen door Angie en haar collega's van team Naaldwijk. Zeker een aanrader als je op zoek bent naar een... Deskundig advies, professioneel ontwerp en een prachtige keuken geplaatst! We zijn erg fijn geholpen door Angie en haar collega's van team Naaldwijk. Zeker een aanrader als je op zoek bent naar een professionele en fijne keukenleverancier!

fam kleijbeuker

We zijn fijn geholpen door Cindy. Er werd goed naar onze wensen geluisterd. en naar onze mogelijkheden.
Kregen goed advies. En er werd meegedacht met ander blad omdat wat wij wilden niet kon. de monteur was een rustige man die netjes de keuken plaatste. appte van te voren hoe laat hij kwam.

ik weet het niet

Theo Verharen

Grando wormerveer een keuken gekocht ongeveer 12 jaar geleden na wat problemen met onze wasbak naar grando wormerveer gegaan en werden door Ruud Hoek geholpen ons probleem voorgelegd en na nog geen... Grando wormerveer een keuken gekocht ongeveer 12 jaar geleden na wat problemen met onze wasbak naar grando wormerveer gegaan en werden door Ruud Hoek geholpen ons probleem voorgelegd en na nog geen week gebeld dat onze bestelling was gearriveerd geen kosten en super vriendelijk en professioneel geholpen. Grando en Ruud Wormerveer ga zo door TOP

Ga zo door Grando Wormerveer en Ruud.

Brokling

Grando hoogvliet heeft onze droom waargemaakt, doormiddel van advies slim meedenken een zeer mooie en bovenal een zeer gebruiks vriendelijke keuken gekregen

Geen gezien de corona tijd echt goed werk

Arenda

In April 2021 een mooie keuken gekocht bij Ruud. Hij dacht goed mee en dat heeft zeker geresulteerd in een praktische keuken. De keuken kon al eind juni geplaatst worden. Helaas door de lastige... In April 2021 een mooie keuken gekocht bij Ruud. Hij dacht goed mee en dat heeft zeker geresulteerd in een praktische keuken. De keuken kon al eind juni geplaatst worden. Helaas door de lastige tijden en de vakantie periode duurde het tot half oktober voor alle onderdelen waren geinstalleerd. Ook heeft helaas de apparatuur kuren waardoor er voor sommige produkten al meerdere keer een monteur heeft moeten langskomen, maar desondanks genieten we van onze nieuwe mooie keuken en hopen we dat de keuken snel definitief wordt afgegrond.

De after sales kan beter, maar door drukte, Corona maatregelen en vakantie en te weinig personeel is dit lastig, dat zou nog verbeterd kunnen worden.

Fam Pieper

Grando Naaldwijk heeft ons super geholpen met het uitzoeken van onze nieuwe keuken. We zijn er heel blij mee. Zo als het op de tekening stond , in het echt ziet het nog mooier uit.

Amersfoort

Zeer teleurgesteld in deze organisatie zodra ze merken dat je niet direct beslist wordt je los gelaten en min of meer de zaak uit gezet heel triest en kansloos

als een een offerte aanbied op internet doe dan ook je ding en niet mensen wegsturen echt een gemiste kans

Linda van Tongeren

Zeer positief. Ik ben oprecht blij dat ik heb gekozen voor Grando Hoogvliet.

Zoals u kunt zien heb ik bij alles de hoogste scores ingevuld. Ik ben zeer tevreden over Grando Hoogvliet en zijn medewerkers.