Offerte
Indruk showroom
Service en garantie
Ontwerp

Maaike van de Sande

Het hele proces is me alles meegevallen en dat komt door de goede service van Grando. Het was duurder dan andere keuken en badkamer winkels, maar daarvoor kreeg ik wel een compleet pakket waar ik me... Het hele proces is me alles meegevallen en dat komt door de goede service van Grando. Het was duurder dan andere keuken en badkamer winkels, maar daarvoor kreeg ik wel een compleet pakket waar ik me eigenlijk vanaf de aankoop niet druk om heb hoeven maken. Heel fijn en het contact verliep altijd vlot en soepel. Alles is netjes opgelost, en bij zo'n verbouwing kom je altijd wel wat tegen wat tegenzit of niet gaat zoals gepland. Al met al, top service en goede kwaliteit producten geleverd waar ik weer jaren mee vooruit kan.

Tijdens de verbouwing kwamen nog wat technische problemen naar boven. Alles is netjes opgelost, maar het zou helpen als er naast verkopen en opmeten ook gekeken kan worden naar de technische... Tijdens de verbouwing kwamen nog wat technische problemen naar boven. Alles is netjes opgelost, maar het zou helpen als er naast verkopen en opmeten ook gekeken kan worden naar de technische aspecten van een verbouwing. De monteurs hebben alles telkens heel netjes, adequaat en snel verholpen en opgelost, maar als er vooraf al meer rekening gehouden wordt met de technische aspecten, zou het proces nog wat vlotter verlopen.

Toen het grootste gedeelte van de verbouwing er eenmaal op zat en het aankwam op naleveren heb ik wel wat vaker achter dingen aan moeten bellen/ geen bericht van ontvangen etc. Niet vervelend op zich en ook hier werd het goed opgepakt door de mensen in de winkel. Maar het proces was nog soepeler geweest als ook in de naleverfase contact vanuit Grando zou worden geïntieerd.

Fam Kools

Waren al bij verschillende keukenzaken geweest, maar nergens goed geholpen
Toen we bij Grando binnen kwamen en een praatje met Angie gemaakt hadden , hadden we een goed gevoel
De keuken...
Waren al bij verschillende keukenzaken geweest, maar nergens goed geholpen
De keuken plaatsen was best lastig want niks liep recht, maar gelukkig hadden we Jim (Vectec keukenmontage) en die heeft alles heel netjes afgewerkt
Deze verdient ook echt een pluim
We zijn echt superblij hoe alles verlopen is en zou de volgende keer zeker weer een keuken kopen

Bout

Hoogvliet

Nog betere communicatie

San

Super service, duidelijke prijzen

Laura Hageman

Hele fijne ervaring met Angie van Grando Naaldwijk. Zij heeft ons heel goed geholpen met het uitzoeken van de nieuwe keuken. Helaas was het blad wat we in de eerste instantie hadden gekozen niet... Hele fijne ervaring met Angie van Grando Naaldwijk. Zij heeft ons heel goed geholpen met het uitzoeken van de nieuwe keuken. Helaas was het blad wat we in de eerste instantie hadden gekozen niet meer leverbaar, maar daarna toch goed geholpen om een mooi alternatief te kiezen. Ook het meerwerk hebben zij voor ons geregeld. Alle werkzaamheden liepen zo goed in elkaar over dat we binnen twee weken van oude keuken naar de nieuwe keuken gingen. Sneller dan dat kon niet eens. Super fijn geregeld!

Voor de meerwerkplanning is het handiger om het gevelgat te boren voordat de muren zijn gestuukt en geverfd, want dit zorgde ervoor dat de muur weer helemaal lelijk en nat was geworden. Is wel goed... Voor de meerwerkplanning is het handiger om het gevelgat te boren voordat de muren zijn gestuukt en geverfd, want dit zorgde ervoor dat de muur weer helemaal lelijk en nat was geworden. Is wel goed opgelost overigens!

Prins / Bosschaart

Wij zijn super blij met onze nieuwe badkamer. Alles is naar wens verlopen. Goede service van Maurice Grando Hoogvliet . En speciaal voor Johan die de badkamer heeft gemaakt.

D. Hoek

Alles Super gegaan!

Vertel bij plaatsen keuken dat jullie een totaal pakket aanbieden, zoals installatie waterleidingen.

Albert

Alles keurig opgeleverd volgens planning en de badkamer ziet er mooier uit dan we ons hadden voorgesteld. Keurige afwerking en alles naar wens.

De geleverde kranen zien er mooi uit maar ze werken minder goed dan onze oude kranen van Grohe. Schilderen zou onderdeel moeten zijn van de offerte omdat je dat na de afwerking moeilijk kunt... De geleverde kranen zien er mooi uit maar ze werken minder goed dan onze oude kranen van Grohe. Schilderen zou onderdeel moeten zijn van de offerte omdat je dat na de afwerking moeilijk kunt uitvoeren en de badkamer feitelijk niet af is.

Ott

Deskundig, zowel bij de verkoop van de keuken als bij het monteren van de keuken.

Claassens

Echt zeer goede service en meedenken. Ook een zeer goede kwaliteit. We kunnen niet anders zeggen dat we zeer tevreden zijn over de aanschaf en het eindresultaat. De mensen van de demontage,... Echt zeer goede service en meedenken. Ook een zeer goede kwaliteit. We kunnen niet anders zeggen dat we zeer tevreden zijn over de aanschaf en het eindresultaat. De mensen van de demontage, voorbereidende werkzaamheden en montage waren bijzonder aardig en hebben perfect werk uitgevoerd. Dus al met al super tevreden. We genieten nog elke dag van onze droom keuken!!