Offerte
Indruk showroom
Service en garantie
Ontwerp

Tim

Super mooie winkel met veel inspiratie!

Fam. Dam

Begin dit jaar zijn we bij Rick van Grando Heerenveen geweest voor een adviesgesprek. Aan de hand van kritische vragen hadden we meteen een mooie eerste opzet samen gemaakt. Nadat we hier en daar... Begin dit jaar zijn we bij Rick van Grando Heerenveen geweest voor een adviesgesprek. Aan de hand van kritische vragen hadden we meteen een mooie eerste opzet samen gemaakt. Nadat we hier en daar wat puntjes op de i hadden gezet, hebben we naar onze mening een goede prijs voor een prachtige keuken gekregen. De keuken staat inmiddels en was in 1 keer goed geleverd. Wij zijn blij!

N.v.t.

Peters

Wij hebben in 2019 via Grando onze keuken laten plaatsen. Uitstekende service gehad van Cindy 3 tot 4 keer tekeningen aangepast tot onze wens gemaakt. Wij zijn heel dankbaar aan Lennart, op zijn... Wij hebben in 2019 via Grando onze keuken laten plaatsen. Uitstekende service gehad van Cindy 3 tot 4 keer tekeningen aangepast tot onze wens gemaakt. Wij zijn heel dankbaar aan Lennart, op zijn advies en hulp is toen ons keukenvloer eruit gehaald, waardoor wij elke dag van ons keuken en hele verandering van plafond tot vloer genieten. Wij hebben in september 2022 nieuwe badkamer en wc laten plaatsen door Grando bad en hoogvliet. De tekeningen weer door Cindy in 2021 laten maken en tot 4 keer aangepast naar onze wens. Uitstekende service van Cindy, Maurice en Johan de monteur gehad. Wij hebben alles aan Grando uitbesteed, slopen tot hangen van alle assesoirs en nu genieten we elke dag ervan. Groetjes familie Peters.

Geen jullie zijn deskundig, kwaliteit en klantgericht.

Ed Monster

Na 5 weken keuken nog niet klaar , aanrechtblad nog niet ingemeten, geen warm water etc.afspraken worden niet nagekomen. Je moet zelf elke keer bellen en hopen dat ze terug bellen. Maar het ligt... Na 5 weken keuken nog niet klaar , aanrechtblad nog niet ingemeten, geen warm water etc.afspraken worden niet nagekomen. Je moet zelf elke keer bellen en hopen dat ze terug bellen. Maar het ligt nooit aan Grando.Zeer slechte service , zeker als de keuken betaald is

Gaat eens nadenken wat service is en kom je afspraken na.

M.A.van Houten

Fijne ontvangst , erg goed geholpen door Iris in Utrecht.

Betere communicatie vooraf naar de klant toe.
De Zzp-ers werken aan verschillende projecten tegelijk, waardoor het langer duurde dan verwacht.
De Zzp- ers hebben prima werk afgeleverd.

Verdonk

Teleurstellend

Stuur alleen vakkundige ZZPers naar klanten, dan bespaar je de klant en Grando zelf een hoop ellende

Jos Littel

We zijn erg tevreden hoe alles is gelopen. De ontvangst was prettig en het advies was zeer grondig en compleet. De montage is gedaan door een echte vakman waardoor we een mooi eindresultaat hebben.... We zijn erg tevreden hoe alles is gelopen. De ontvangst was prettig en het advies was zeer grondig en compleet. De montage is gedaan door een echte vakman waardoor we een mooi eindresultaat hebben. De totaalervaring is erg positief.

Geen.

Van Montfoort

We zijn ontzettend prettig en persoonlijk geholpen met het ontwerpen van onze droom keuken en badkamers. Er werd op een hele sympathieke manier met ons samen gewerkt en het resultaat is meer dan... We zijn ontzettend prettig en persoonlijk geholpen met het ontwerpen van onze droom keuken en badkamers. Er werd op een hele sympathieke manier met ons samen gewerkt en het resultaat is meer dan prachtig! We zijn ontzettend blij met onze droomkeuken, en gaan in de komende tijd nog zeker terug om andere projecten aan te pakken!

Fam kornaat

Onze ervaring met grando is echt super.
We kwamen eigenlijk zonder afspraak binnen en 2 uur later liepen we naar buiten en waren we er eigenlijk al helemaal uit welke keuken het zou worden. Onze ervaring met grando is echt super.
Cindy die ons heeft geadviseerd kan ik alleen maar over zeggen een geweldige vakvrouw met zeer veel verstand van zaken

Maaike van de Sande

Het hele proces is me alles meegevallen en dat komt door de goede service van Grando. Het was duurder dan andere keuken en badkamer winkels, maar daarvoor kreeg ik wel een compleet pakket waar ik me... Het hele proces is me alles meegevallen en dat komt door de goede service van Grando. Het was duurder dan andere keuken en badkamer winkels, maar daarvoor kreeg ik wel een compleet pakket waar ik me eigenlijk vanaf de aankoop niet druk om heb hoeven maken. Heel fijn en het contact verliep altijd vlot en soepel. Alles is netjes opgelost, en bij zo'n verbouwing kom je altijd wel wat tegen wat tegenzit of niet gaat zoals gepland. Al met al, top service en goede kwaliteit producten geleverd waar ik weer jaren mee vooruit kan.

Tijdens de verbouwing kwamen nog wat technische problemen naar boven. Alles is netjes opgelost, maar het zou helpen als er naast verkopen en opmeten ook gekeken kan worden naar de technische... Tijdens de verbouwing kwamen nog wat technische problemen naar boven. Alles is netjes opgelost, maar het zou helpen als er naast verkopen en opmeten ook gekeken kan worden naar de technische aspecten van een verbouwing. De monteurs hebben alles telkens heel netjes, adequaat en snel verholpen en opgelost, maar als er vooraf al meer rekening gehouden wordt met de technische aspecten, zou het proces nog wat vlotter verlopen.

Toen het grootste gedeelte van de verbouwing er eenmaal op zat en het aankwam op naleveren heb ik wel wat vaker achter dingen aan moeten bellen/ geen bericht van ontvangen etc. Niet vervelend op zich en ook hier werd het goed opgepakt door de mensen in de winkel. Maar het proces was nog soepeler geweest als ook in de naleverfase contact vanuit Grando zou worden geïntieerd.