Offerte
Indruk showroom
Service en garantie
Ontwerp

JW en Mary

Wij hebben een complete keuken gekocht bij Grando Naaldwijk. Wij zijn onze marktverkenning begonnen bij Grando Naaldwijk en direct blijven "hangen". Wij zijn super geholpen door Johan Hofman en zijn... Wij hebben een complete keuken gekocht bij Grando Naaldwijk. Wij zijn onze marktverkenning begonnen bij Grando Naaldwijk en direct blijven "hangen". Wij zijn super geholpen door Johan Hofman en zijn team. Iedereen nam ruim de tijd en adviseerde erg goed. Inmiddels is de keuken geplaatst en de aftersale is ook super.
Als wij weer een nieuwe keuken gaan aanschaffen dan gaan wij weer naar Grando Naaldwijk.

Ga gewoon zo door, top!

Anouk Wenning

Grando purmerend (Jeremy Chéron en zijn team) heeft voor ons een dienstverlening die valt in de categorie 2.0! Naast het plezierige persoonlijke contact, de prachtige tekening die gemaakt is, de... Grando purmerend (Jeremy Chéron en zijn team) heeft voor ons een dienstverlening die valt in de categorie 2.0! Naast het plezierige persoonlijke contact, de prachtige tekening die gemaakt is, de inhoudelijke begeleiding en de verzorging van het gehele proces (van het begin in de showroom tot aflevering) hadden wij bij Jeremy ook echt het gevoel dat hij met ons mee dacht! Door Jeremy zijn tips en advies hebben wij nu onze droomkeuken, en zelfs in deze lastige 'Corona tijd' waardoor er veel vertraging oploopt bij bedrijven wist Jeremy ons te verzekeren van de afgesproken levering. Wij zijn super tevreden en zullen ook iedereen aanraden een keuken te kopen bij Grando Purmerend. En niet onbelangrijk: ook na levering staat hij voor je klaar.

Wij kunnen niet anders zeggen dat het allemaal van een leien dakje is gelopen en wij zeer tevreden klanten zijn!

nvt

Isabelle

Geweldige service: keuken geleverd en geplaatst precies volgens afspraak (het tegenovergestelde van de horror-verhalen die je vaak hoort over de aanschaf van een nieuwe keuken).
En bij vragen...
En bij vragen werd er direct respons gegeven en eventuele actie ondernomen; dank je wel daarvoor Rob!
Ik ben superblij dat Grando Mijdrecht dit jaar nog met de badkamer-afdeling gaat starten aangezien dat ons volgende project van aanpak is.

Syl Lust

Leuke ontvangst door prettige medewerkers. Goede adviezen en deskundige installateurs. Zeer scherpe prijs.

Offerte specificeren met prijs per product.

van Rijs

Een prachtige keuken gekocht met behulp van zeer goede service! Na een aantal keukenbedrijven te hebben bezocht voelde Grando Keukens direct heel goed. Er was geen twijfel om hier mee verder te gaan.

Geen! In vergelijking met de grote keukenboeren was Grando Keukens een verademing. Eerlijk advies en iemand die bereid is mee te denken.

Tilly Keijzer

Samen met Gaby van Grando Naaldwijk de keuken samengesteld. Heel trots op het resultaat, zeker omdat het een eigen plan was, en niet eerder ergens gezien.

Beter inschatten hoeveel uur werk de montage is. Monteur had meer tijd nodig. Dat moest opnieuw ingepland, waardoor de keuken pas zeven weken later echt helemaal klaar was.

Rianne

Grando keuken en bad Hoogvliet heeft ons geweldig geholpen met het uitzoeken, inmeten en plaatsen van zowel onze keuken als badkamer. Het personeel in de showroom heeft goede ideeën, komen... Grando keuken en bad Hoogvliet heeft ons geweldig geholpen met het uitzoeken, inmeten en plaatsen van zowel onze keuken als badkamer. Het personeel in de showroom heeft goede ideeën, komen afspraken na en gaat samen opzoek naar praktische oplossingen. Niks is te gek en ze staan je altijd netjes te woord. Ook de monteurs denken mee en werken super netjes!

Zowel de keuken als de badkamer zijn tijdens de Corona lockdown geleverd en geplaatst. Je kunt begrijpen dat sommige onderdelen van de keuken en badkamer niet gelijk voorradig waren. Na 1 belletje richting de showroom hebben ze dit in samenspraak met de
Monteurs, zonder verdere tussenkomst van ons opgelost! Super fijn en erg bijzonder. Wij hebben ons nergens druk over gemaakt. wij raden het iedereen aan om hier een badkamer en keuken aan te schaffen.

otten

Zeker de moeite waard vanuit brabant naar Hoogvliet voor een passend advies van Cindy uiteindelijk een keuken gekocht geheel naar onze wens en we zijn er heel happy mee.
Ook de montage wordt...
Ook de montage wordt zeer professioneel afgeleverd top werk maikel kortom een aanrader grando hoogvliet

Gewoon goed

Oostvoorenaer

Net en vriendelijk personeel

N.V.T.

Alex Kok

Mooie keuken, goede samenwerking, probleemloos geïnstalleerd.