Jet van Vuuren

Het was voor mij de eerste keer dat ik met Garden Tours meeging, maar zeker niet de laatste. Ik had gekozen voor de 'taking it easy reis' en dat beviel me heel goed. Je hoeft niet in een moordend... Het was voor mij de eerste keer dat ik met Garden Tours meeging, maar zeker niet de laatste. Ik had gekozen voor de 'taking it easy reis' en dat beviel me heel goed. Je hoeft niet in een moordend tempo van tuin naar tuin, maar kunt wat langer dwalen door de pracht van wat er geboden wordt, waardoor het meer beklijfd. Ook het gezelschap was prettig, er werd veel gelachen en er kwamen mooie tuinverhalen voorbij. Kortom: een reisje naar mijn smaak!

Reactie Garden Tours:

Bedankt voor de review over de gemoedelijke Taking it Een tuinreis op het gemak is precies waarvoor het bedoeld is. Goed om te lezen dat het goed bevallen is.

Miranda Van Pardo

De Jane Austen reis was fantastisch, goed georganiseerd en gezellig met de medereizigers. De tuinen, landhuizen en bezoeken aan de stadjes was top. Met Marieke als reisleidster die alles tot in de... De Jane Austen reis was fantastisch, goed georganiseerd en gezellig met de medereizigers. De tuinen, landhuizen en bezoeken aan de stadjes was top. Met Marieke als reisleidster die alles tot in de puntjes had voorbereid. Echt geweldig!

Reactie Garden Tours:

Bedankt voor deze recensie! Wat leuk om te lezen dat de Jane Austenreis met Marieke goed bevallen is!

Dirk Scholten

"Taking it easy " is een mooie, complete tuinenreis die bovendien ook andere, interessante onderwerpen bevat, zoals landhuizen en een prachtig, uniek kerkje. Het gebied waar de reis heen voert -... "Taking it easy " is een mooie, complete tuinenreis die bovendien ook andere, interessante onderwerpen bevat, zoals landhuizen en een prachtig, uniek kerkje. Het gebied waar de reis heen voert - Kent - is prachtig, met een goed klimaat en boven dien dichtbij. Een aanrader!

Reactie Garden Tours:

Bedankt voor de mooie inhoudelijke reactie. We zijn erg blij om te lezen dat u een mooie Taking it Easy reis heeft gemaakt!

Laura Dingemans

Ik heb erg genoten van deze reis,. De tuinen waren, zonder uitzondering prachtig met hele vriendelijke en aardige eigenaren. Het was bloedheet, maar door al dat moois weinig last van gehad.. De... Ik heb erg genoten van deze reis,. De tuinen waren, zonder uitzondering prachtig met hele vriendelijke en aardige eigenaren. Het was bloedheet, maar door al dat moois weinig last van gehad.. De kwekerijen die in het programma zaten waren snoepwinkeltjes voor mij. Er zijn dus weer heel wat planten richting Brabant gegaan, waar ze een mooi plekje in mijn nieuwe tuin zullen krijgen. De goede en vriendelijke begeleiding van Paulien en niet te vergeten onze chauffeur Klaas, maakte deze reis tot een topper waarvan ik nog lang zal nagenieten.

Reactie Garden Tours:

Wat een mooie woorden! We zijn blij om te horen dat u genoten heeft van een mooie Dutch Wave tuinreis!

Ivonne Streefkerk

Deze tuinen/Jane Austenreis was weer een groot feest (dit was reis nr.3!) Prachtige tuinen, landhuizen, cathedralen en nog veel meer; voor Jane Austen-, fotografen- en/of tuinliefhebbers echt een... Deze tuinen/Jane Austenreis was weer een groot feest (dit was reis nr.3!) Prachtige tuinen, landhuizen, cathedralen en nog veel meer; voor Jane Austen-, fotografen- en/of tuinliefhebbers echt een must! De reis per touringcar was echt luxe met genoeg beenruimte en airco (ivm. juli hittegolf), drinken/toilet aan boord, top! Het hotel was prima in orde met een uitstekend ontbijtbuffet en diners! Reisleiding wist veel te vertellen over de tuinen en Jane Austen. Kortom ; een echte aanrader!!

Reactie Garden Tours:

Wat een leuke review! Een echte Jane Austen fan dus. Bedankt voor het schrijven en tot op de volgende Jane Austen reis!

M

Het was een reis met een thema, er waren veel litteraire personen mee waarvan meerdere schrijfsters,. Ik heb haar boek gekocht, zeer leuk om te lezen als je de auteur kent. Een oud-leraar... Het was een reis met een thema, er waren veel litteraire personen mee waarvan meerdere schrijfsters,. Ik heb haar boek gekocht, zeer leuk om te lezen als je de auteur kent. Een oud-leraar nederlands , Ingrid Tieken leraar op de univ Leiden. Het was dus een bijzondere reis. Veel dames, 3 mannen. De dansavond was zeer geslaagd en bijna iedereen was in Regency-kleding. Je wordt er vrolijk van! Magali

Reactie Garden Tours:

Fijn om te horen dat u vrolijk werd van de reis! Bedankt voor het delen van deze review!

Coco Hoek-Sandtke

De Jane Austen reis onder leiding van Marieke Schroder was werkelijk geweldig. Ze had een zeer interessante gastspreekster gevonden, we hebben bijzondere manuscripten gezien, gedineerd in het huis... De Jane Austen reis onder leiding van Marieke Schroder was werkelijk geweldig. Ze had een zeer interessante gastspreekster gevonden, we hebben bijzondere manuscripten gezien, gedineerd in het huis van Jane Austen's broer - iedere dag had wel een "wow, dat we dit meemaken" moment.

Alle huizen en tuinen waren overigens zeer de moeite waard, en er was voldoende gelegenheid om ook eens alleen of met de reispartner iets te ondernemen.

Het is geen wonder dat er mensen zijn die standaard iedere Jane Austenreis van Marieke willen meemaken. Je weet niet hoe het leven loopt, maar ik zou daar zomaar een van kunnen worden.

Reactie Garden Tours:

Bedankt voor dit uitgebreide verhaal! U bent altijd van harte welkom op onze Jane Austen reizen!

Adri

Garden Tours heeft mijn partner en mij een heel aparte beleving bezorgd. In een bijzonder relaxte sfeer hebben wij veel ideeën kunnen opdoen voor onze eigen tuin, waaraan de andere deelnemers,... Garden Tours heeft mijn partner en mij een heel aparte beleving bezorgd. In een bijzonder relaxte sfeer hebben wij veel ideeën kunnen opdoen voor onze eigen tuin, waaraan de andere deelnemers, deelneemsters en de reisleidster veel hebben bijgedragen. Reizend door Zuid Engeland krijg je ook het gevoel: "Waarom ben ik hier niet veel vaker op vakantie geweest". De professionele organisatie en begeleiding hebben zeker bijgedragen aan de plezierige herinneringen die deze reis ons heeft gegeven.

Reactie Garden Tours:

Wat een mooi verhaal! We zijn blij om te horen dat u fijne herinneringen heeft aan de reis! Bedankt voor de prachtige review!

Ago

Een prachtige reis met een zeer gevarieerd programma onder begeleiding van een zeer professioneel team, een alerte, deskundige en enthousiaste reisleidster, ondersteunt door een even enthousiaste... Een prachtige reis met een zeer gevarieerd programma onder begeleiding van een zeer professioneel team, een alerte, deskundige en enthousiaste reisleidster, ondersteunt door een even enthousiaste expert vwb alle weetjes over Jane Austen en een geweldige chauffeur. We hebben echt genoten. Ook als niet Jane Austen fans!

Reactie Garden Tours:

Wat leuk om te lezen dat u zo enthousiast bent over de reis. Bedankt voor de mooie review!

Jannetta

Wilt u een prachtige en kleurrijke tuinenreis maken met veel tijd om al het moois in u op te nemen, kies dan voor de 5-daagse reis naar Ierland, naar Dublin en Wiclow. Garden Tours staat garant voor... Wilt u een prachtige en kleurrijke tuinenreis maken met veel tijd om al het moois in u op te nemen, kies dan voor de 5-daagse reis naar Ierland, naar Dublin en Wiclow. Garden Tours staat garant voor deskundige begeleiding en heeft zorg voor haar gasten. U kunt genieten van de liefde- en humorvolle uitleg van de eigenaren van de prive tuinen. U bezoekt zelfs twee botanische tuinen. Kortom deze reis is een aanrader.

Reactie Garden Tours:

Bedankt voor deze mooie woorden! Leuk om te lezen dat u een mooie reis heeft gemaakt naar Dublin!