Hans Schendelaar

Fsntastisch

Janny D

Prachtige reis vol afwisseling

Marianne van Bennekom

Een prachtige verrassende reis met een goed en afwisselend programma. De reisleider wist heel erg veel van Ierland te vertellen. En had ook veel kennis van de tuinen, die we bezochten, en van de... Een prachtige verrassende reis met een goed en afwisselend programma. De reisleider wist heel erg veel van Ierland te vertellen. En had ook veel kennis van de tuinen, die we bezochten, en van de beplanting. De hotels waren goed, het vervoer perfect, kortom ik heb genoten.

Ien Verrips

Mijn eerste tuinreis van Garden Tours is mij prima bevallen en voor herhaling vatbaar. Fijne reisleiding, variatie aan tuinen, voldoende tijd, een goed hotel en leuke mensen in de groep.

Tonni Duiker

Ik ben heel tevreden over de Nederlandse tuinreis. De tuinen zijn allemaal het bekijken waard.

Tineke wever

Een fijne ervaring. Alles was heel goed geregeld. De kwaliteit van het hotel was top. De reisleiding en chauffeur erg prettig.
De tuinen mooi, ondanks de droogte.
Een aanrader!

Ineke Ronde

Van 17 - 7- 2022 tot 20- 7 - 2022 een prachtige tuinreis gemaakt door Vlaanderen onder deskundige en prettige leiding van Flip en ervaren chauffeur Rubin.

Marloes

Prachtige reis met vele interessante tuinen. Vogelexcursie is een leuke afwisseling. Goed hotel in een prachtige omgeving. Leuke groep met topreisleider Jacques.