Noortje

De reis naar Andalusie hebben wij ervaren als een ware beleving. Ik was al enthousiast gemaakt over Andalusie door mensen in mijn omgeving. Ik denk dat deze reis echter zo veel meer heeft gegeven... De reis naar Andalusie hebben wij ervaren als een ware beleving. Ik was al enthousiast gemaakt over Andalusie door mensen in mijn omgeving. Ik denk dat deze reis echter zo veel meer heeft gegeven door de uitstekende gidsen ter plaatse in de steden Sevilla, Granada en Cordoba, die ons terug in de geschiedenis brachten. Ook de reisleidster die ons begeleidde was zeer ter zake kundig en erg zorgzaam. De maaltijden in de hotels waren uitstekend en de kamers prima (op soms het uitzicht na, maar een kniesoor die daar op let). Kortom het was een prachtige reis met een leuk gezelschap.

Reactie Garden Tours:

Bedankt voor uw zeer enthousiaste reactie! Jammer dat het uitzicht in sommige hotels minder was, maar was dat een mooie reden om extra te genieten buiten in het Spaanse zonnetje!

Annette

Een hele mooie combinatie van architectuur, tuinen en een hele oude cultuur maakt deze reis heel indrukwekkend. Aangevuld met het patiofestival in Cordoba en de olijfbomen onderweg.

Reactie Garden Tours:

Bedankt voor de mooie review. Klinkt als een mooie Spaanse reis!

Rentia

Spannend, omdat ik met een liesblessure niet zo goed loop. Ontspannen tocht naar Engeland, waar ik nooit ben geweest, met gezellige reisleidster Inez en chauffeur Rex. Prima hotel in de bossen al... Spannend, omdat ik met een liesblessure niet zo goed loop. Ontspannen tocht naar Engeland, waar ik nooit ben geweest, met gezellige reisleidster Inez en chauffeur Rex. Prima hotel in de bossen al mogen de borden van het diner wat minder vol zijn.
De 9 tuinen in drie dagen vond ik goed en heel divers uitgekozen; voor elk wat wils zoals kasteeltuinen, particuliere landgoederen. Heel fijn dat begeleidster Inez zowel cultuurhistorisch als van de tuinen veel kennis heeft. Bij bezoek aan de kastelen koos ik ervoor om niet binnen te gaan vanwege drempels en trapjes maar om heerlijk buiten te zitten : genoeg te zien van landschap en tuin. Deze vijf dagen leken een heerlijke week vakantie...

Reactie Garden Tours:

Dat klinkt als een mooie en relaxte reis! En in ieder geval genoeg gegeten. We zijn blij om te horen dat u een heerlijke tuinvakantie heeft gehad. Daar hebben we deze reis immers voor bedacht.... Dat klinkt als een mooie en relaxte reis! En in ieder geval genoeg gegeten. We zijn blij om te horen dat u een heerlijke tuinvakantie heeft gehad. Daar hebben we deze reis immers voor bedacht. Bedankt voor de mooie complimenten!

Sonja van der Kraan

We hebben in mei de take iT easy reis Kent Sussex gemaakt. Dit concept is geweldig bevallen!
Rustig beginnen en niet te laat thuis toch genoeg gezien en gedaan. Zo kan je meegaan al is je conditie niet optimaal.
We hebben veel gehoord over de rijke Engelse histories en tradities. Dan ook nog een geweldige chauffeur die ons van het prachtige Engelse landschap via de binnen wegen heeft laten genieten. De reisleidster is goed bekend in Engeland en weet veel over bloemen en planten. Kortom een enorme aanrader.

Reactie Garden Tours:

Beste mevrouw van der Kraan, wat leuk om te horen dat u een mooie en vooral relaxte reis gemaakt heeft. Een tuinreis waarop ook mensen met een mindere conditie mee kunnen. Dat was precies de reden... Beste mevrouw van der Kraan, wat leuk om te horen dat u een mooie en vooral relaxte reis gemaakt heeft. Een tuinreis waarop ook mensen met een mindere conditie mee kunnen. Dat was precies de reden dat wij die sinds dit jaar organiseren. Bedankt voor de mooie complimenten.

Androsace

De organisatie was perfect, de reisleider zeer ter zake kundig met betrekking tot de natuur en de planten. De aanvulling met Coby maakte alles compleet. Relevante informatie ontvangen, goede... De organisatie was perfect, de reisleider zeer ter zake kundig met betrekking tot de natuur en de planten. De aanvulling met Coby maakte alles compleet. Relevante informatie ontvangen, goede regeling met lunches. Kortom 100% genoten.

Reactie Garden Tours:

Bedankt voor uw mooie review! We hebben Coby erbij gehaald door haar uitstekende lokale kennis. Een mooie aanvulling op de tuinkennis van Wiert. Goed om te horen dat u een geslaagde reis heeft... Bedankt voor uw mooie review! We hebben Coby erbij gehaald door haar uitstekende lokale kennis. Een mooie aanvulling op de tuinkennis van Wiert. Goed om te horen dat u een geslaagde reis heeft gemaakt!

Hanne Albering

De tuinreis in Pelion was goed verzorgd en mooi. Met veel enthousiasme begeleid. Al het moois dat we tegenkwamen had ik op eigen gelegenheid niet kunnen vinden. Het is heel wat anders dan een... De tuinreis in Pelion was goed verzorgd en mooi. Met veel enthousiasme begeleid. Al het moois dat we tegenkwamen had ik op eigen gelegenheid niet kunnen vinden. Het is heel wat anders dan een tuinreis in Engeland, meer het betere bermtoerisme. Hoe verrassend al die prachtige bloemen langs wegen, kalderimi's en onder olijfbomen. Ik heb genoten en veel nieuws gezien.

Reactie Garden Tours:

Leuk dat u enthousiast bent over de reis die inderdaad heel anders is dan een tuinreis naar Engeland. En wat mooi dat u zich hierdoor heeft laten verrassen. Het betere bermtoerisme vinden we een... Leuk dat u enthousiast bent over de reis die inderdaad heel anders is dan een tuinreis naar Engeland. En wat mooi dat u zich hierdoor heeft laten verrassen. Het betere bermtoerisme vinden we een mooie omschrijving. Die houden we erin. Heel erg bedankt voor uw reactie!

Edith

De gids en de website maakten nieuwsgierig. De boeking op internet was vlot en gemakkelijk . Uit ervaring weet ik dat telefonisch contact snel gemaakt is en dat een antwoord op eventuele vragen vlot... De gids en de website maakten nieuwsgierig. De boeking op internet was vlot en gemakkelijk . Uit ervaring weet ik dat telefonisch contact snel gemaakt is en dat een antwoord op eventuele vragen vlot gegeven wordt. De reispapieren cq informatie worden op tijd verstrekt en het programmaboekje is goed verzorgd en met mooie foto's geïllustreerd. Bij deze reis (naar Pelion) was het hotel een prettige verrassing: geen hotelketen maar een modern en mooi gelegen gebouw met een vriendelijke uitstraling. Het diner was altijd zeer smakelijk, gebaseerd op de Griekse keuken. Het ontbijtbuffet was eenvoudig, maar gevarieerd genoeg met zowel brood en beleg, ontbijtgranen met melk of Griekse yoghurt, vruchten en gekookte en gebakken eieren. De gebruikelijke dranken (koffie, thee) werden continue aangevuld. Alleen het vruchtensap was niet vers of zelfs maar uit fles of pak, maar smaakte naar aanmaaklimonade. De Nederlandse begeleiding was zeer toegankelijk en terzake kundig. Heel prettig is het feit dat één van de begeleiders Grieks spreekt en de omgeving goed kent. De zeer uitgebreide en heerlijke lunches werden vooraf geregeld, wat de snelheid van bediening ten goede kwam. De tuinen waren wat kleiner dan ik gewend ben maar dit wordt ruimschoots vergoed door het enthousiasme van de ontvangst door de trotse eigenaren. De touringcar was enigzins gedateerd maar heeft ons zonder problemen vervoerd. Ik bewonder de rijkunst van de chauffeur die over smalle en steile wegen moest rijden. Heel jammer dat we een onderdeel van het programma moesten missen vanwege sluiting in de middag. Dit onderdeel kan beter uit het programma geschrapt worden, dat voorkomt teleurstelling.

Reactie Garden Tours:

Bedankt voor uw eerlijke, uitgebreide en positieve reactie. Dat waarderen we heel erg. We gaan het programma aan de hand van de reviews en en enquêtes zeker nog een keer nalopen. Hopelijk kunnen we... Bedankt voor uw eerlijke, uitgebreide en positieve reactie. Dat waarderen we heel erg. We gaan het programma aan de hand van de reviews en en enquêtes zeker nog een keer nalopen. Hopelijk kunnen we de reis nog beter maken. We zijn erg blij om te horen dat u zo'n leuke reis gemaakt heeft en zelfs een positieve verrassing kreeg in de vorm van het hotel! Heel erg bedankt!

Mieke Hurkmans-v.d. Berg

Ondanks het vroege voorjaar (april) is de wilde natuur op Pelion onvoorstelbaar interessant. Hier in de bergen wordt de natuur niet verstoord door gif van boeren en zoemt het dus, dat het een lieve... Ondanks het vroege voorjaar (april) is de wilde natuur op Pelion onvoorstelbaar interessant. Hier in de bergen wordt de natuur niet verstoord door gif van boeren en zoemt het dus, dat het een lieve lust is van bijen, vlinders en insecten. Groot aantal wilde bloemen, maar vooral de orchideeën bloeien reeds, ik heb er wel 10 soorten kunnen spotten en vast kunnen leggen met mijn camera! Meng dit alles met schitterende uitzichten, een lekker hotel, fantastisch Grieks eten en erg fijne reisbegeleiding van Wiert en Coby, en het is de beste reis van Garden Tours naar mijn idee. beleef het mee volgend jaar, Groetjes Mieke.

Reactie Garden Tours:

Bedankt voor uw reactie! We zijn blij dat u heeft kunnen genieten van de échte natuur in Griekenland. We zijn eigenlijk ook stiekem wel een beetje benieuwd naar de mooie foto's die heeft gemaakt. De... Bedankt voor uw reactie! We zijn blij dat u heeft kunnen genieten van de échte natuur in Griekenland. We zijn eigenlijk ook stiekem wel een beetje benieuwd naar de mooie foto's die heeft gemaakt. De beste reis van Garden Tours is echt een mooi compliment waar we trots op zijn. Heel erg bedankt!

Jan

Als je van tuinieren houdt en/of van bv Engeland en de Engelsen dan is een reis naar Engeland met Garden Tours zeker een aanrader!

Reactie Garden Tours:

Bedankt voor de aanbeveling en zeer leuke complimenten! We zijn blij om te horen dat u een leuke reis heeft gehad!

Marian Eikelboom

Wij hebben een geweldige reis gemaakt naar Ierland onder leiding van een goede, gezellige reisleidster. Zeer aan te bevelen. Ook hadden wij een goede buschauffeur en een prima bus om mee te reizen!