Edith.b

Een reis met mensen met dezelfde interesse heeft altijd meer kans op slagen maar de schoonheid van de tuinen heeft ook de eigenschap in een mum van tijd alle stress van je te doen afglijden. Ik ben... Een reis met mensen met dezelfde interesse heeft altijd meer kans op slagen maar de schoonheid van de tuinen heeft ook de eigenschap in een mum van tijd alle stress van je te doen afglijden. Ik ben nu twee keer meegeweest en het wordt vast een jaarlijkse traditie! Dank u Garden Tours !

Marika Schnitker

Prachtige reis, mooie tuinen, goed hotel.
Prachtige reis, mooie tuinen, goed hotel.
Let op: Reizen met de ferry levert extra reistijd op. Vertrek 's avonds op dag 1, aankomst vroeg in de ochtend op dag 6. Wil je dat niet, ga dan met de bus naar Calais en via de kanaaltunnel.

Gertrude

Mooie en interessante tuinen.Prima reisleiding en uitstekende chauffeur.

Evert Beekhuis

Geweldig goed, mooie tuinen bezocht in een ideale periode, goede organisatie, goede reisleidster en chauffeur.

jvdleeuw

Het was een geweldige reis met prachtige ervaringen die we nooit zullen vergeten.
Het succes was mede een gevolg van de onderlinge band tussen de deelnemers die al heel snel tijdens de reis ontstond en alleen maar beter werd

Willemien Swane

Een fantastische reis, heel afwisselend!

Simone Heikens

De definitie van een HARO-reis, met Rex als chauffeur: EXCELLENT. Origineel programma met veel extra's. Zeer persoonlijke begeleiding: gedegen vakkennis én warme gezelligheid.
Beoordeling van...
Beoordeling van het hotel. Mooi gelegen. Vriendelijk personeel; echter veel te weinig personeel, dat zich tot uitputting toe afmatte. De diners beantwoorden zeker NIET aan de standaard, die we van Garden Tourshotels gewend zijn. Rommelige presentatie, veel borden vol nattigheid (saus); veel ronduit niet lekker.

A.M.à Campo van de Avoird

Prachtige interessante reis.
Ik heb genoten!

Beppy Smeerdijk Nuy

Wij hebben totaal geen minpunten gehad bij de reis, alles was topje,topie!!!
Volgend jaar weer