Paulien

De vierdaagse zomerreis naar Kent en East-Sussex was geweldig! Om in vier dagen tijd zoveel moois te zien lukt je niet wanneer je dit zelf wilt organiseren. Wel is het aanpoten: soms 3 tuinen op een... De vierdaagse zomerreis naar Kent en East-Sussex was geweldig! Om in vier dagen tijd zoveel moois te zien lukt je niet wanneer je dit zelf wilt organiseren. Wel is het aanpoten: soms 3 tuinen op een dag; maar tussendoor heb je weer tijd in de bus om uit te rusten. De reisleiding en chauffeur waren zeer professioneel, vriendelijk en behulpzaam en gaven ons - waar mogelijk - ook veel vrijheid. Ook het gezelschap was heel gezellig, hoewel 4 dagen wat kort is om allen een beetje te leren kennen.

Reactie Garden Tours:

Bedankt voor de leuke review! Goed om te lezen dat de tuinreis naar Kent & Sussex geslaagd was!

Ingrid Scheele - Esselbrugge

Prachtige Tuinreis met 3 verschillende Hotels. Netjes en Modern. Onze reisleidster Kitty was heel goed. En een heel goede chauffeur Arrian van de Fa. Hinnenan. Alles TOP.

Reactie Garden Tours:

Bedankt voor de mooie review! Fijn dat u een leuke reis gemaakt heeft naar de Cotswolds.

Anneke

De tuinreis naar Kent&Sussex 2019 was onze eerste kennismaking met dit deel van Engeland. Een
onvergetelijke ervaring! Prachtig landschap, mooie ommuurde tuinen die je wellicht moeilijk zelf vindt, fijne chauffeur die over de kleinste binnenweggetjes manouvreert en prettige reisleiding. Het hotel ligt fijn centraal tussen de tuinen en is een prima uitvalsbasis. Een prettig reisgezelschap met gelijkgestemden maakt deze reis voor ons tot een zeer aangename ervaring. We kunnen niet wachten tot volgend jaar!

Reactie Garden Tours:

Wat een mooie review! Bedankt daarvoor. Fijn om te lezen dat u een mooie reis gemaakt heeft door "The garden of England".

Fred

Het was een heerlijke tocht door Schotland. De tuinen waren fantastisch. Alleen het bezoek aan een kweker had achterwege kunnen blijven. Het hotel was prima. Over het Schotse eten verschillen fe... Het was een heerlijke tocht door Schotland. De tuinen waren fantastisch. Alleen het bezoek aan een kweker had achterwege kunnen blijven. Het hotel was prima. Over het Schotse eten verschillen fe meningen. Al met al een aanrader.

Reactie Garden Tours:

Bedankt voor de goede en eerlijke review! Goed om te lezen dat u een leuke tuinreis heeft gemaakt naar Schotland!

John

We hebben genoten van de reis naar isle of Wight: goed georganiseerd, vlotte reisleiding en uiterst sympathieke chauffeur. Dank zij Garden Tours konden we verschillende schitterende privé tuinen... We hebben genoten van de reis naar isle of Wight: goed georganiseerd, vlotte reisleiding en uiterst sympathieke chauffeur. Dank zij Garden Tours konden we verschillende schitterende privé tuinen bezoeken!

Hekhuis

Nog na genietend kijk ik terug op 4 fijne dagen.
We hebben schitterende tuinen gezien. Van groot naar klein.
De leiding (chauffeur en reisleidster) was perfect.
Het hotel goed. Nog na genietend kijk ik terug op 4 fijne dagen.
We hebben schitterende tuinen gezien. Van groot naar klein.
De leiding (chauffeur en reisleidster) was perfect.
Het hotel goed.

Reactie Garden Tours:

Goed om te horen dat u een leuke reis heeft gemaakt naar Berkshire & Oxfordshire! Bedankt voor uw reactie!

Jaap Dekker

Garden Tours weet een programma samen te stellen met de mooiste tuinen die er zijn. De reisleiding is zeer deskundig en de ervaren chauffeur vriendelijk en behulpzaam. Na elke reis kijk je gelijk... Garden Tours weet een programma samen te stellen met de mooiste tuinen die er zijn. De reisleiding is zeer deskundig en de ervaren chauffeur vriendelijk en behulpzaam. Na elke reis kijk je gelijk weer in de brochure welke interessante reizen Garden Tours nog meer op het programma heeft staan.

Reactie Garden Tours:

Leuk om deze review te lezen! We zijn blij om te horen dat de tuinreis naar Kent & Sussex geslaagd was!

Diddy Hoogstraten-Klijnhout

Wil je kennismaken met mooie huizen, omzoomd door prachtige tuinen en daarnaast ook nog eens de gelegenheid krijgen om een heel grote antiekbeurs te bezoeken, dan is dit een de reis , die je niet... Wil je kennismaken met mooie huizen, omzoomd door prachtige tuinen en daarnaast ook nog eens de gelegenheid krijgen om een heel grote antiekbeurs te bezoeken, dan is dit een de reis , die je niet mag missen. Onder begeleiding van een zeer deskundige en humorvolle reisleidster kun je dit allemaal meemaken. De dagen vliegen om en je wenst dat er toch op zijn minst twee dagen aan toegevoegd zouden moeten worden. Genieten is het woord.
Diddy Hoogstraten uit Eibergen

Reactie Garden Tours:

Wat een mooi en enthousiast verhaal! Bedankt! We zullen ook de complimenten overdragen aan Margreet!

Monique

Na 12 eerdere reizen nog steeds even enthousiast over de tuinreizen van Garden Tours. Prachtige tuinen geselecteerd, die in dit seizoen op hun mooist zijn. Uitstekende reisleiding en chauffeur en... Na 12 eerdere reizen nog steeds even enthousiast over de tuinreizen van Garden Tours. Prachtige tuinen geselecteerd, die in dit seizoen op hun mooist zijn. Uitstekende reisleiding en chauffeur en prima hotel. Ideale korte vakantie om er even helemaal uit te zijn!

Reactie Garden Tours:

Bedankt voor uw mooie reactie! In het voorjaar naar Kent & Sussex. Hoe kunt u het beter treffen? Bedankt voor uw mooie reactie. Fijn om te lezen dat u een mooie tuinreis gemaakt heeft.

Ellen Weenk

Dit jaar voor het eerst mee met Garden Tours naar Kent en Sussex! Ik keek er erg naar uit, want had al veel positieve geluiden gehoord. Het was een voortreffelijk georganiseerde reis. Wel een strak... Dit jaar voor het eerst mee met Garden Tours naar Kent en Sussex! Ik keek er erg naar uit, want had al veel positieve geluiden gehoord. Het was een voortreffelijk georganiseerde reis. Wel een strak tijdschema, maar dat moet ook anders lukt het nooit om zo veel te beleven in de korte tijd. Leuk dat de routes over de kleine wegen ging ipv via highway's!
Vooraf dacht ik dat na 3 tuinen ik er misschien wel genoeg van had, maar dat bleek helemaal niet. Je wordt nota bene steeds nieuwsgieriger naar de volgende tuin. Een echte aanrader deze reis. Het was voor het eerst, maar zeker niet voor het laatst dat ik een vakantie met Garden Tours heb ondernomen.

Reactie Garden Tours:

Wat een goed idee om de eerste Garden Tours naar Kent & Sussex te maken. Hier zijn absoluut de mooiste tuinen te vinden. We raden deze reis dan ook altijd aan als "beginnersreis". Nog... Wat een goed idee om de eerste Garden Tours naar Kent & Sussex te maken. Hier zijn absoluut de mooiste tuinen te vinden. We raden deze reis dan ook altijd aan als "beginnersreis". Nog een tip om de tuinreisverslaving een beetje in de hand te houden: deze lente en zomer lekker in de eigen tuin werken! Maar neem ook zeker de tijd om er genoeg van te genieten! Bedankt voor uw reactie. Fijn om te horen dat u een leuke reis gemaakt heeft.