Maja Baars

Het was een geweldige reis. Mooie tuinen, prachtig mooi hotel, met goede service en lekker eten. Als ik jullie was, zou ik heel lief zijn voor de reisleidster en de chauffeur, want dat verdienen ze.... Het was een geweldige reis. Mooie tuinen, prachtig mooi hotel, met goede service en lekker eten. Als ik jullie was, zou ik heel lief zijn voor de reisleidster en de chauffeur, want dat verdienen ze. Ze hebben heel goed voor ons gezorgd. Kortom, een topreis!!!!

Lisette

Fijne reis gemaakt met een goed programma! Professionele reisleiding.

Tineke de Vries

Ik heb het ontzettend naar mijn zin gehad. Prachtige tuinen waar je soms als individu niet binnen komt ! Het leuke is ook dat je met allemaal tuinliefhebbers bent dat maakt het leuk en gezellig!... Ik heb het ontzettend naar mijn zin gehad. Prachtige tuinen waar je soms als individu niet binnen komt ! Het leuke is ook dat je met allemaal tuinliefhebbers bent dat maakt het leuk en gezellig! Iedereen die van tuinieren houdt raad ik aan is mee te gaan !

Ada Janssen-Gerritse

Met de adembenemende landschappen die tijdens de busreis voorbij gleden en de verrassende diversiteit aan tuinen was dit een zonovergoten tuinreis om niet snel te vergeten.

Ina van Dijk

Mijn reis was zo'n 5 jaar geleden en ik zit nu mijn fotos weer te bekijken. Het was een geweldige reis. Tuinen in Z.O.Engeland in mei. Een goede chauffeur, een leuke gids, prachtige adressen. Soms... Mijn reis was zo'n 5 jaar geleden en ik zit nu mijn fotos weer te bekijken. Het was een geweldige reis. Tuinen in Z.O.Engeland in mei. Een goede chauffeur, een leuke gids, prachtige adressen. Soms wat duister ( engels?) weer.
Ik heb genoten en geniet nu nog van de herinneringen!

Wil van Echtelt-Mulder

Fantastische reis door Costa Rica. Prachtige tuinen, beplanting, bomen,waterpartijen, paddenstoelen, vogels en andere dieren. De lodges en lunch momenten lagen op verrassende plekken. Vrolijke... Fantastische reis door Costa Rica. Prachtige tuinen, beplanting, bomen,waterpartijen, paddenstoelen, vogels en andere dieren. De lodges en lunch momenten lagen op verrassende plekken. Vrolijke plaatselijke Chaufeur en deskundige reisleider.
Nu met een mooi fotoboek nagenieten

Marijke Schumacher

Ik heb genoten van de reis in Costa Rica! Als je van de natuur houdt is er geen betere reisbestemming. De vele prachtige planten en niet te vergeten de bomen, en alles wat daarin en omheen leeft.... Ik heb genoten van de reis in Costa Rica! Als je van de natuur houdt is er geen betere reisbestemming. De vele prachtige planten en niet te vergeten de bomen, en alles wat daarin en omheen leeft. Lodges midden in de natuur, neusbeertjes spelen voor je veranda, kolibries vliegen af en aan. Het geluid van brulapen in de verte. Een geweldige lokale chauffeur en deskundige reisbegeleiding. Voor mij een droomreis!

Vandeplantjes

Prachtige reis met geweldige tuinen. We hadden geluk met het weer maar ook het (bomvolle) programma zat goed in elkaar, met de mooiste tuinen aan het eind van de dag. Het middaglicht op alle... Prachtige reis met geweldige tuinen. We hadden geluk met het weer maar ook het (bomvolle) programma zat goed in elkaar, met de mooiste tuinen aan het eind van de dag. Het middaglicht op alle siergrassen en kleurrijke najaarsborders was onvergetelijk mooi. Top reis.

Fanny

Wat een geweldige reis!
Om nooit te vergeten!
Mooi programma, leuke en super goede gids en een ervaren buschauffeur!

Reactie Garden Tours:

Bedankt voor uw positieve reactie! We zijn blij om te horen dat u een mooie Jane Austenreis heeft gemaakt!