Ineke Hendrikx/Wilhelmina Kolkman

Deelgenomen aan de Tuincruise Britse Eilanden met de HAL. In een woord FANTASTISCH! Prachtige particuliere tuinen, landgoederen met hun tuinen, uitstekende reisleiding van Kitty Wiegert, het... Deelgenomen aan de Tuincruise Britse Eilanden met de HAL. In een woord FANTASTISCH! Prachtige particuliere tuinen, landgoederen met hun tuinen, uitstekende reisleiding van Kitty Wiegert, het comfortabele leven aan boord van ms de Zuiderdam, prettig vertrek en aankomst in Rotterdam, geweldig!
Ineke Hendrikx

Dory Ezechiels

Fantastisch, een heerlijke reis met zeer diverse, allemaal prachtige tuinen, alle met heel eigen kenmerken. En de reisleidster was heel deskundig en enthousiast.

Els

Mooie ervaring. Zeer gevarieerde tuinen gezien in historische settings. Ook aandacht voor cultuurhistorische aspecten. Dat deed de reisleidster heel goed.

Stiemer Piersma

Super

Ella Broek

Goed georganiseerde en gevarieerde reis met een uitstekend hotel en goede keuken en met deskundige begeleiding waarvan je merkt dat ze jarenlange ervaring hebben.

Bathoorn

Geweldig prachtige tuinen bezocht, nooit zoveel mooie bloemen ,bomen en planten gezien.
Perfecte chauffeur erg vriendelijk samen met reisleider die goed overzicht had waren ze een heel goed team.

Kristin de Haseth Moller

Ik heb genoten! Het tuinaanbod met Great dixter, sissinghurst en dobbington was onovertroffen. We zaten in een prettig hotel.
Niet te vergeten: de prijs-kwaliteit is zeer goed!

mirjam van leeuwen

We hebben prachtige tuinen gezien. Een voorjaarstijd is echt anders dan een zomertijd, maar óók de moeite waard.

Pauline Zwinkels

Uitstekende voorzieiningen, goede begeleiding die ook flexibel was indien de omstandigheden daarom vroegen

Hanneke Majoor

Geweldig