Simon Lodder

Alles uitstekend geregeld met mooie tuinen,tijd om plaatsen te bezoeken,fijne hotels en uitstekende reisleidster.

particulier

Geweldige tuinreis in Kent en Sussex met deskundige chauffeur en reisgids.

Femke

Erg mooie en gevarieerde tuinen waarin je lange wandelingen kunt maken, leuk hotel, lekker eten, fijn vol programma, mooie omgeving vanuit de bus. Veel bijzondere bloesembomen en hyacintenvelden en... Erg mooie en gevarieerde tuinen waarin je lange wandelingen kunt maken, leuk hotel, lekker eten, fijn vol programma, mooie omgeving vanuit de bus. Veel bijzondere bloesembomen en hyacintenvelden en andere mooie bolgewassen.

Vink

Prachtige tuinen gezien in Marokko. Natuurlijk met planten aangepast aan het klimaat. De organisatie was perfect.

Margy Welvaart

Ik heb genoten van de 8-daagse Tuinreis naar Marokko. De meeste tuinen zijn prachtige oases in een woestijnachtige omgeving zoals o.a. the Andrew Patrick Gardens en the Anima Garden van André... Ik heb genoten van de 8-daagse Tuinreis naar Marokko. De meeste tuinen zijn prachtige oases in een woestijnachtige omgeving zoals o.a. the Andrew Patrick Gardens en the Anima Garden van André Heller, waarin zijn kunstwerken een geheel vormen met de tuin. Het bezoek aan Claudio Bravo Gardens, waar wij het paleisinterieur en zijn schilderijen konden bezichtigen. De kijktuin Jardin Majorelle met kobaltkleurige accenten in combinatie met de weelderige en kleurrijke begroeiing van Bougainvilles waren wederom sprookjesachtig mooi. Na het tuinenbezoek werden smaakvolle lunches aangeboden in sfeervolle restaurantjes; vaak op een overdekt terras met uitzicht op het groen.
De hotels waren vaak verrassend gesitueerd, oriëntaals ingericht met zwembaden omgeven door tropische beplanting.
Het was voor mij een onvergetelijke culturele tuinenreis!

Angélique

De 4 daagse tuinreis naar de Achterhoek op 18 sept.2022 was ondanks de vele regenbuien een fijne belevenis. Onder leiding van Linda hebben we prachtige tuinen bekeken en werden overal hartelijk... De 4 daagse tuinreis naar de Achterhoek op 18 sept.2022 was ondanks de vele regenbuien een fijne belevenis. Onder leiding van Linda hebben we prachtige tuinen bekeken en werden overal hartelijk ontvangen door de eigenaren met koffie en gebak.

Cobie Hogervorst

Mooie tuinen! Dicht bij huis

Femke

Het was een prachtige ervaringing, met goede, kundige leiding en chauffeur, mooie tuinen en kastelen en twee leuke culturele activiteiten.

ton en maria rotteveel

Met Garden Tours op Tudor tour was een hele mooie ervaring. De Tudor periode is een heel interessante periode en niet alleen vanwege de onthoofdingen op bevel van Hendrik VIII. Dat werd perfect... Met Garden Tours op Tudor tour was een hele mooie ervaring. De Tudor periode is een heel interessante periode en niet alleen vanwege de onthoofdingen op bevel van Hendrik VIII. Dat werd perfect duidelijk aan de hand van de kastelen die we bezochten, maar vooral ook aan de hand van de bijbehorende uitleg van onze perfect ingevoerde reisleidster (die ook in alle overige opzichten de reis perfect begeleidde). De tuinen waren in dit bijzonder droge jaar op het moment van ons bezoek natuurlijk niet optimaal maar deden wel vermoeden dat ze op andere momenten heel mooi zouden zijn. De historische Tudor dansmiddag was een geweldige toevoeging waar iedereen enorm van genoot. Tot slot: de chauffeur reed geweldig goed en het gezelschap was prettig.

Colet Overdijk

Een goed verzorgde reis met bezoek aan paleizen en kastelen, een reis door de historie met als hoofdrolspeler Hendrik de VIII. Met als extra een demonstratie van historische dansen en een... Een goed verzorgde reis met bezoek aan paleizen en kastelen, een reis door de historie met als hoofdrolspeler Hendrik de VIII. Met als extra een demonstratie van historische dansen en een uitgebreide arts en craft fair. Een veilig rijdende chauffeur en een reislijder met veel kennis over de historie. Aan te bevelen.