Johanna

Prachtige tuinreis naar o.a. de Hampton Court flower show. Fijne reisbegeleiding. Goed hotel. Eten redelijk.

Gemma Versteegen

Voor de eerste keer een busreis.
Ik was een beetje sceptisch maar ik heb genoten vanaf de eerste dag.
Voor de eerste keer een busreis.
Ik was een beetje sceptisch maar ik heb genoten vanaf de eerste dag.
Alles fijn geregeld, een reisleider met veel kennis van zaken en verteller van leuk anekdotes, een ervaren chauffeur reed ons veilig naar al onze bestemmingen, leuke plaatsjes en prachtige tuinen en een fijn reisgezelschap met de zelfde interesse.
Kortom, ik ga volgend jaar weer.

Evelien

Geweldig georganiseerd met een fijne reisleidster en goede chauffeur had ik een paar fijne onbezorgde dagen samen met mijn vriendin

Charlotte

Het was mijn eerste reis met jullie en het ging ver boven al mijn verwachtingen.
Een prachtige hut op de boot, goed hotel in Cheltenham maar toen de tuinen🤩. De een nog mooier als de andere. Wat een gastvrije gardeners die allemaal met trots vertelden over hun tuinen en hun passie om het nog mooier te maken.
Als laatste een heel groot compliment voor onze fantastische chauffeur Harry en reisleider Bram. Vooral laatstgenoemde heeft de reis naar een hoger niveau getild door zijn grote kennis van planten en bomen en talent om te entertainen. Gastvrij tot het laatste moment.
Ik ben volgend jaar zeker weer van de partij voor een nieuwe tuinreis. Ik verheug me er nu al op.

Silvia Lievaart

Een geweldige ervaring. Prachtige tuinen bezocht waarbij alles perfect geregeld werd door de reisleidster. Ook gaf zij tijdens de busreis alvast een korte inhoudelijke introductie over de te... Een geweldige ervaring. Prachtige tuinen bezocht waarbij alles perfect geregeld werd door de reisleidster. Ook gaf zij tijdens de busreis alvast een korte inhoudelijke introductie over de te bezoeken tuin. Aanrader!

Los-den Hartogh

7 dagen Ierland, teveel en te weinig, ofwel bijna teveel indrukken maar aan het eind nog benieuwd naar de rest van Ierland en geneigd tot terugkomen. Samengevat heel veel verschillende soorten... 7 dagen Ierland, teveel en te weinig, ofwel bijna teveel indrukken maar aan het eind nog benieuwd naar de rest van Ierland en geneigd tot terugkomen. Samengevat heel veel verschillende soorten tuinen, allemaal mooi en meestal genoeg tijd om alles op eigen tempo te zien. Ierland is veel mooier dan ik verwachtte en ook veel heuveliger. De afwisseling en het soms bijna subtropische klimaat met bossen boomvarens was heel bijzonder, de particuliere tuinen van mensen met uit de hand gelopen hobbies, heel mooi.

Buro voor Tuinontwerp & aanleg Hans van Velthoven

Heel divers qua beplanting, vormgeving en landschap. Goede accomodatie, prima vervoer / reisleiding. De insteek van de deelnemers was heel verschillend en daarom beleefd ieder de tuin op zijn eigen... Heel divers qua beplanting, vormgeving en landschap. Goede accomodatie, prima vervoer / reisleiding. De insteek van de deelnemers was heel verschillend en daarom beleefd ieder de tuin op zijn eigen manier. Dat maakt het waardevol voor de groepssfeer.

Ria Oude Groote Beverborg

Geweldig mooi.

Rubina

Mede dankzij de zeer deskundige reisleidster Alice was dit weer een reis om in te lijsten. Zeer goed verzorgde reis met afwisseling van kleine en grote tuinen, landschappen en cultuur. Een aanrader!

D. Verbrugh

Een geweldige ervaring is de combinatie cruise en bezoek aan de grote diversiteit aan tuinen (zowel privé tuinen als kasteeltuinen) . Prima busvervoer ter plaatse door een gevarieerd mooi landschap.