Ik heb een ontzettend leuke reis gehad. Als enig puntje wil ik aangeven dat naar mijn mening weinig tijd voor jezelf is. Wij zaten in een prachtig hotel inBuxted in een prachtige omgeving maar heb... Ik heb een ontzettend leuke reis gehad. Als enig puntje wil ik aangeven dat naar mijn mening weinig tijd voor jezelf is. Wij zaten in een prachtig hotel inBuxted in een prachtige omgeving maar heb daar weinig van kunnen genieten. Een middagje voor jezelf zou voor mij ideaal zijn.

xxx

De tuinen waren prachtig. Sommigen echt top. Reisleiding goed maar een puntenscore geven aan de tuinen mag voortaan w.m.b. achterwege blijven. Uitstekende chauffeur en prima bus. Maar nu het hotel.... De tuinen waren prachtig. Sommigen echt top. Reisleiding goed maar een puntenscore geven aan de tuinen mag voortaan w.m.b. achterwege blijven. Uitstekende chauffeur en prima bus. Maar nu het hotel. Kamer: klein, geen koffertafel, geen ruimte voor nachtkastjes, geen lekkere stoel. Eten: zeer matige kwaliteit en soms gewoon te weinig. Smaakte niet lekker. Eetzaal: geen ramen, niet prettig. Bediening : moeilijk om iets te drinken te krijgen aan tafel.
Maar wat wil je ook voor die prijs.

Min punt van deze reis: in Calais en Dover (ongeveer 2,5 uur vertraging) voor de Overtocht plats bond. Op laatste dag pas om 0.00 usurp thuis in Den Haag.
Inhoud van de reis zelf, en...
Inhoud van de reis zelf, en reisleiding prima. Graag meer reizen in programma waar Nast de tuin, ook het huis kan worden bezocht, en ook tijd is voor een dorp of stadje.

T. van Daalen

Prima reis met leuke, voor mij nieuwe, tuinen en huizen. Struikelblok blijft altijd de overtocht. Deze reis heb ik nu 3 keer gemaakt en alleen de eerste keer zijn we door de Kanaaltunnel gegaan.... Prima reis met leuke, voor mij nieuwe, tuinen en huizen. Struikelblok blijft altijd de overtocht. Deze reis heb ik nu 3 keer gemaakt en alleen de eerste keer zijn we door de Kanaaltunnel gegaan. Gezien het tijdstip (Engelsen komen terug ivm begin scholen) is het realistischer om in de brochure te zetten dat we met de boot gaan. Het wekt verwachtingen die niet waar gemaakt kunnen worden. Er waren een hoop mensen in de groep die daar moeite mee hebben.

H.E Hoogendam

Alles naar wens behalve t diner in het Hotel was n regelrechte aanfluiting.Dat was bij n AC Restaurant nog kwalitatief n stuk beter geweest,en op was op,ook zoiets raars??Twee x ben ik met jullie... Alles naar wens behalve t diner in het Hotel was n regelrechte aanfluiting.Dat was bij n AC Restaurant nog kwalitatief n stuk beter geweest,en op was op,ook zoiets raars??Twee x ben ik met jullie organisatie weggeweest en aangezien ik er vol lof over ben heb ik dit reisje van de kinderen cadeau gekregen,dat is echt sneu.Verder vond ik de "verzorgde"lunch van maar liefst 10,-pond zeer afgeraffeld,1x thee of koffie en 1 boterhammetje in n wegwerpdoosje die we in de bus wat armoedig hebben genuttigd..Mijn dochter kwam 0,10 cent voor n zakje chips tekort en de medewerkster zei ;jammer dan.Over jullie organisatie alles perfect maar t was op deze manier echt n veeeel te dure reis geweest,helaas.....

emi7

Een aandachtspunt: op 7 sept. stond een bezoek aan Midhurst gepland. Door onvoorziene oorzaken (o.m. door oponthoud onderweg naar Midhurst door een tractor met aanhang) werd de tijd om daar te... Een aandachtspunt: op 7 sept. stond een bezoek aan Midhurst gepland. Door onvoorziene oorzaken (o.m. door oponthoud onderweg naar Midhurst door een tractor met aanhang) werd de tijd om daar te besteden steeds korter. Uiteindelijk slechts iets meer dan een half uur tijd gehad om het stadje te bezoeken. Nauwelijks de moeite waard om die stop te maken. Op zo'n moment moet de reisleiding beslissen of een stop al dan niet de moeite waard is. Naar mijn mening had die tijd beter/extra besteed kunnen worden aan de tuin die daarop volgde. Het programma is onderhevig aan situaties die de leiding niet in de hand heeft. Ook zo bijv. de flinke vertragingen zowel heen- als terugreis met P&O ferries.

Tanya verhoeven

De tuinen waren mooi. De reisleiding en de het vervoer was goed.
De tuinen waren mooi. De reisleiding en de het vervoer was goed.
Jammer dat er pas zo laat bericht kwam dat de reis doorging. Ik heb hier diverse keren naar moeten informeren en kreeg daarna plots de factuur. Het was fijn geweest wat op de hoogte gehouden te worden aangezien ik mijn moeder de reis cadeau deed en zij ook graag wilde weten waar ze aan toe was.

Het hotel was ronduit slecht. Ik heb echt zelden zo slecht gegeten. En dat voor deze prijs! Het eten was minimaal, koud en er werd naast (kraan)water niet eens de optie gegeven wat te drinken te bestellen. Ook was er geen mogelijkheid om a la carte te bestellen als alternatief.
Het personeel in het hotel sprak slecht Engels en toen we s avonds een borreltje dronken waren in de hotelbar speelden er zich louche zaken af waardoor mijn moeder zelfs aangaf zich onprettig te voelen.

Ook de door gardentours georganiseerde lunch die bij de laatste tuin werd aangeboden was een kop thee of koffie om 10.45u en een voorgesmeerde boterham in plastic om 12u. Ook dat was zeer karig voor £10. Iets te drinken zat er niet eens bij.

Mijn moeder is al 2x eerder met garden tours op reis geweest, dit was voor mij de eerste keer.
Op basis van het hotel en het eten is dit voor mij zeker de laatste keer geweest.

Marika Schnitker-Nijhof

De tuincruise was prima, de keuze van tuinen niet optimaal. Ook kunnen de dagexcursies verbeterd worden. Bijv. de rijroute naar Dunrobin Castle. Heen langs de kust, terug door de highlands, en niet... De tuincruise was prima, de keuze van tuinen niet optimaal. Ook kunnen de dagexcursies verbeterd worden. Bijv. de rijroute naar Dunrobin Castle. Heen langs de kust, terug door de highlands, en niet dezelfde weg terug.

L.Althuijzen

Heel fijn, ik heb genoten.

Dhr. J.van den Berg en Mevr. W.Mendel

Prima ervaring. Wel wil ik opmerken dat het aantal tuinen aan de hoge kant was. Gaarne zou ik toch tussendoor andere bezienswaardige of interesasante objecten in het programma zien. Voor de rest... Prima ervaring. Wel wil ik opmerken dat het aantal tuinen aan de hoge kant was. Gaarne zou ik toch tussendoor andere bezienswaardige of interesasante objecten in het programma zien. Voor de rest mijn complimenten.