Barbara van Dishoeck Bekker

Ik vond het een heel geslaagde reis.

Anja

Prachtige tuinen bezocht, wel lange afstanden gereden met de bus, weinig vrije tijd over, eerste en laatste hotel beetje vergane glorie, ontbijt liever continental breakfast.

M.Coumans

Prima reis, veel variatie in tuinen.

Mieke Truijen

Zeer van genoten. Aanrader. Bericht voor Bert: sorry dat we vrijdag zo snel verdwenen ivm het halen van de trein voor Marie Therese. Wil je op deze manier nogmaals hartelijk danken voor deze... Zeer van genoten. Aanrader. Bericht voor Bert: sorry dat we vrijdag zo snel verdwenen ivm het halen van de trein voor Marie Therese. Wil je op deze manier nogmaals hartelijk danken voor deze inspirerende en onvergetelijke dagen onder jouw leiding. Het ga je goed en wellicht tot ziens, hartelijke groet, Mieke

jacomien voorhorst

Mooie reis, veel ook heel veel parken/bomen/landschappen gezien. Dat was heel fijn en afwisselend.
Wat betreft de tuinen: Ballymaloe was aardig, niet meer. Leuk om te zien waar die beroemde kookschool nu is gevestigd. Qua tuin niet bijzonder. Rondleiding door mevrouw die er niet veel van wist.
Cedar Lodge was leuk vanwege het vriendelijke oudere echtpaar. Maar verder niet heel speciaal in vergelijking met de rest. Dat geldt ook een beetje voor Fota. Mooi natuurlijk om het restauratieproces te zien en de enthousiaste headgardener te horen maar verder was het niet speciaal. Wel een voortreffelijke lunch overigens.
De rest van de bezochte tuinen-parken was geweldig. Smaken verschillen natuurlijk maar ze waren ieder op hun eigen manier de moeite waard.
Verder hebben we heerlijk geluncht en hebben we veel worteltjes tijdens de hoteldiners gegeten, haha!
Kortom, het was weer een mooie Gardentours ervaring!

Ireen Bunnik

Een schitterende reis die mijn beeld van Ierland heel positief heeft bijgesteld. De tuinen, parken en eiland waren een groot succes

Experienced Gardencruiser

Weer een mooie Gardencruise

Gerjo de Gans

De reis op zich was mooi maar.......het Elcot park hotel was ronduit slecht. Wij hadden gevraagd om 2 aparte bedden maar we kregen een 2-persoons bed. Nadat we bezwaar hadden gemaakt werd er een... De reis op zich was mooi maar.......het Elcot park hotel was ronduit slecht. Wij hadden gevraagd om 2 aparte bedden maar we kregen een 2-persoons bed. Nadat we bezwaar hadden gemaakt werd er een onderschuifbed tevoorschijn gehaald waarna de hele kamer in beslag werd genomen door bedden. Opnieuw bezwaar gemaakt. Vervolgens werden we gedumpt in een vochtig stinkend hok in een bijgebouw. Uiteindelijk zijn we maar teruggegaan naar de eerder aangeboden kamer.
Het eten in de overnachtingshotels was redelijk maar.......in het Elcot parkhotel was het eten slecht.
Vorig jaar waren we mee naar Normandie. Vergeleken met deze reis waren de tuinen dit jaar mooier maar het hotel in Normandie was veel beter.
We willen volgend jaar weer een tuinenreis maken, maar of dat weer met Gardentours zal zijn staat nog te bezien

Ine

Geweldig! Helaas is de tekst in het programmaboekje al sinds jaren en nog steeds van een erbarmelijk slechte kwaliteit. Kromme zinsbouw, steeds het woord ook in iedere zin. Zou u moeten latrn... Geweldig! Helaas is de tekst in het programmaboekje al sinds jaren en nog steeds van een erbarmelijk slechte kwaliteit. Kromme zinsbouw, steeds het woord ook in iedere zin. Zou u moeten latrn redigerrn door iemand met meer opleiding dan lagerr school.

a.f. Loos

Eerste dag eerste tuinbezoek te krap gepland, maar 30 min tijd om de tuin te bezoeken, dure tuinbezoek.
Andere tuinen oké.
Hotelkamer erg lawaaierig van de airco op het dak,gelukkig wel...
Andere tuinen oké.
Hotelkamer erg lawaaierig van de airco op het dak,gelukkig wel een andere kamer gekregen de volgende dag.
Eten m.n. avondeten niet goed.
Goede en prettige chauffeur, mijn complimenten aan Henk Vis.
Reis en leider ook oké.