Marc Joormann

Fantastisch, creatief programma vol unieke evenementen. Heel knap bij elkaar gevonden en gecombineerd tot een geweldige ervaring.

Nely Formsma

Heel erg leuk, in formatief, afwisselend

F.A. Overes

(In één woord): Geweldig.

Anita Boogaard

Alles prima voor elkaar ,keurig op tijd ,goede verzorging ,
de informatie in de bus heel leuk en informatief .
Van mij mag alleen ( blijft persoonlijk) de aankomst in hotel en het...
Alles prima voor elkaar ,keurig op tijd ,goede verzorging ,
de informatie in de bus heel leuk en informatief .
Van mij mag alleen ( blijft persoonlijk) de aankomst in hotel en het avonddiner "een klein uurtje "iets aan de korte kant
omdat je met z' n tweeen even wilt douchen en omkleden ,
klein drankje drinken beneden en om 7 uur aan tafel is redelijk snel .
Kwartiertje tot half uurtje extra . Maar goed ,iedereeen is anders .

Alie Unij

Ik heb weer heel erg genoten van de reis. Fijne groep mensen met natuurlijk dezelfde belangstelling en we kennen elkaar van eerdere reizen en is er meteen contact met bijna iedereen. Helaas voor mij... Ik heb weer heel erg genoten van de reis. Fijne groep mensen met natuurlijk dezelfde belangstelling en we kennen elkaar van eerdere reizen en is er meteen contact met bijna iedereen. Helaas voor mij de laatste keer maar ik kijk terug op mooie reizen en fijne contacten.

Angela en Wim

Heel gezellig, ook de tweede reisleidster (Maaike) was heel zorgzaam en actief.
Mooie tuinen, enthousiaste gidsen, reisleidsters en medereizigers.

FHuese

Goed georganiseerd en mooie tuinen bezocht. Super hulp bij gebruik van rollator.
Prettig om tips en ervaringen uit te wisselen met reisgenoten. En heel aangenaam om een keer geen verantwoording te hebben als reisleider.

Buesink-Riegen

Prachtige reis. Vooral de diversiteit was heel goed.

Mardo Last

Ik heb genoten van deze mooie promotie reis, met fraaie tuinen en prima verzorging en jullie gezelligheid. Waarvoor hartelijk dank.

Monique

Mooie reis met geweldig reisgezelschap