Monique de Goede

Voor de allereerste keer mee geweest en zeker niet de laatste keer

Marijke Endert

Prima begeleiding,fijne hotels, chauffeur kon beter, doordat hij erg weinig Engels kende was er geen interactie met hem.

V. Heeren

Prachtig en afwissleende bezoeken

H.v.d.Woerdt

Heel leuk.Alleen lag de afstand tussen tuinen en hotel niet altijd logisch. voor sommige tuinen werd teveel tijd uitgetrokken.

simone frederiks-vanden berg

We hadden een heerlijk verblijf in het Buxted Park Hotel, geweldige kamer en zalige diners. De keuze voor de overtocht per boot heeft niet mijn voorkeur vanwege de reistijd die hiermee verlengd... We hadden een heerlijk verblijf in het Buxted Park Hotel, geweldige kamer en zalige diners. De keuze voor de overtocht per boot heeft niet mijn voorkeur vanwege de reistijd die hiermee verlengd wordt. Deze tijd ben ik liever in een tuin. We hadden ook de pech in Dover dat we uren moesten wachten op onze overtocht, waardoor er mensen niet meer thuis konden komen met het openbaar vervoer. Het jachtige optreden van onze reisleidster heeft mij zeer gestoord. het is onze vakantie! Ik snap dat zij soms onder tijdsdruk staat, maar dat hoef je niet aan de reizigers te laten merken. Dat kan!!! Hulde aan chauffeur Rex, geweldig gereden, georganiseerd met koffers en "ik weet niet wat allemaal uit Ardingly", alles kon mee en op tijd weg bij de terugreis. Je had zelfs nog 5 min. over Rex! Bedankt Boudewijn voor je hulp, vooral bij "de girls", borstbeelden uit Ardingly. Groet, Simone

Jet Maas Kraaijvanger

Groot succes uitstekend programma en reisbegeleiding!

Joke Dek

Een reis met prachtige tuinen/huizen. Echter reizen via Calais viel tegen. Wachttijd voor de boot was uren zowel heen ivm controles als terug ivm een vrachtauto die klem zat op de boot. Vroeger... Een reis met prachtige tuinen/huizen. Echter reizen via Calais viel tegen. Wachttijd voor de boot was uren zowel heen ivm controles als terug ivm een vrachtauto die klem zat op de boot. Vroeger ging dit makkelijker. Ik zou nu liever vliegen.
Mijn reisgenote was onaangenaam verrast dat we met de boot gingen ipv door de tunnel. Misschien goed om deze mogelijkheid al in de gids aan te geven.
Chauffeur reed nogal schokkerig (niet langzaam van te voren remmen maar op het laatste moment) en soms in Engeland nogal hard.

Ik heb een ontzettend leuke reis gehad. Als enig puntje wil ik aangeven dat naar mijn mening weinig tijd voor jezelf is. Wij zaten in een prachtig hotel inBuxted in een prachtige omgeving maar heb... Ik heb een ontzettend leuke reis gehad. Als enig puntje wil ik aangeven dat naar mijn mening weinig tijd voor jezelf is. Wij zaten in een prachtig hotel inBuxted in een prachtige omgeving maar heb daar weinig van kunnen genieten. Een middagje voor jezelf zou voor mij ideaal zijn.

xxx

De tuinen waren prachtig. Sommigen echt top. Reisleiding goed maar een puntenscore geven aan de tuinen mag voortaan w.m.b. achterwege blijven. Uitstekende chauffeur en prima bus. Maar nu het hotel.... De tuinen waren prachtig. Sommigen echt top. Reisleiding goed maar een puntenscore geven aan de tuinen mag voortaan w.m.b. achterwege blijven. Uitstekende chauffeur en prima bus. Maar nu het hotel. Kamer: klein, geen koffertafel, geen ruimte voor nachtkastjes, geen lekkere stoel. Eten: zeer matige kwaliteit en soms gewoon te weinig. Smaakte niet lekker. Eetzaal: geen ramen, niet prettig. Bediening : moeilijk om iets te drinken te krijgen aan tafel.
Maar wat wil je ook voor die prijs.

Min punt van deze reis: in Calais en Dover (ongeveer 2,5 uur vertraging) voor de Overtocht plats bond. Op laatste dag pas om 0.00 usurp thuis in Den Haag.
Inhoud van de reis zelf, en...
Inhoud van de reis zelf, en reisleiding prima. Graag meer reizen in programma waar Nast de tuin, ook het huis kan worden bezocht, en ook tijd is voor een dorp of stadje.