Marie-Louise Hackenitz-Maurits

Het was weer een heerlijke reis, maar ik blijf het zeggen waarom kan het eten in de hotels niet beter??? De kamer was prima maar het eten knudde.

tuinkabouter

Prachtige tuinen. Niet duidelijk waarom we met de boot overgingen ipv door de tunnel. De reis duurde te lang om de eerste tuin, Sissinghurst, te bekijken. Met een half uur moesten we er weer uit.... Prachtige tuinen. Niet duidelijk waarom we met de boot overgingen ipv door de tunnel. De reis duurde te lang om de eerste tuin, Sissinghurst, te bekijken. Met een half uur moesten we er weer uit.
Hotel was echt geen 4-sterren hotel. Kleine kamer, maar 1 stoel. Kastruimte stond vol met spullen. Gelukkig wel schoon en het bed en de badkamer waren voldoende. We keken uit op daken met machines die veel lawaai maakten. Om 6 uur 's ochtends werden de karren aangevoerd met veel herrie.
Diner was in buffetvorm. Jammer. Eten redelijk maar zeker geen 4 sterren. Water op tafel was fijn, maar er kon geen drankje besteld worden. Dat moest tamelijk ver weg zelf gehaald worden bij de bar.
Prima bus, prima chauffeur. Reisleiding was goed, leuke tuininformatie, wat onduidelijk in informatie over tijden en zo.

Herman Meijer

Prima reis, mooie tuinen. Een ding vind ik echt niet kunnen: als je je tuin open stelt (ik heb zelf daarin ruime ervaring) hoor je mensen in de gelegenheid te stellen van het toilet gebruik te... Prima reis, mooie tuinen. Een ding vind ik echt niet kunnen: als je je tuin open stelt (ik heb zelf daarin ruime ervaring) hoor je mensen in de gelegenheid te stellen van het toilet gebruik te maken. (tuin Ursula Berger geen toiletmogelijkheid)
In de tuin van E.en W. Lange-Hilmers moest je 50ct. betalen voor een plasje. Wat een kneuterigheid, dat mensen, die waarschijnlijk in welstand leven, zie tuin en huis, dit doen. En nu houd ik op met dit gezeik!

Anna

Het was een mooie reis met prachtige tuinen, twee tuinen per dag is eigenlijk genoeg, zeker als ze van een kaliber zijn als die wij hebben gezien.
Reistijden tussen tuinen of naar hotel wel...
Reistijden tussen tuinen of naar hotel wel wat lang. Misschien een centraler hotel kiezen b.v. in Colchester als dergelijke tuinen bezocht worden.
Hotel was redelijk, maar eten was niet echt goed. Koffie helaas slootwater.
Verder pluim voor organisatie!!

E.C.Smit van 't Wout

Geweldige reis, mooie tuinen, fijne reisleidster en goede chauffeur tel daarbij op mooi weer en goed reisgezelschap!

j.maandag

Teveel kilometers en heen en weer gerij tussen de verschillende tuinen.

Martine Eskes

Zeer goed

Geertje

Het was een heerlijk extra lang weekeinde.Prachtige tuinen en kwekerijen.De weergoden waren ons goed gezind.
De pech met de bus werd prima opgelost en de reisleider zorgde er voor dat de verloren tijd prima werd gecompenseerd door de laatste (verre) tuin te vervangen door een heel mooie tuin die dicht bij de eenna laatste tuin lag.

Bridget Jones

Leuk reisje, soms iets te weinig tijd om een tuin te bekijken zoals bij Bois de Moutiers. Een half uurtje extra zou fijn zijn.
Goed hotel, mooie kamer en lekker eten!
Chauffeur was...
Goed hotel, mooie kamer en lekker eten!
Chauffeur was attent en reed prima, reisleidster deed erg haar best, dikke pluim.
Pourville viel tegen, als je geen lunch wilde maar alleen koffie kon je alleen terecht bij het crepe stalletje.
De openbare toiletten waren defect en dan kun je nergens naar de wc. Kunt u niets aan doen, maar Pourville is een gat met weinig voorzieningen, dan is Dieppe beter.
Combinatie van tuinen en een stad bezoeken is leuk, Giverny was top.