H.O. (Dick) Veenstra

Een zeer plezierige fysiotherapeut in de omgang en zeer professioneel. Had meerdere klachten. Een hiervan (achillespeesontsteking) is na de shocktherapie nagenoeg verdwenen. Op dit moment met... Een zeer plezierige fysiotherapeut in de omgang en zeer professioneel. Had meerdere klachten. Een hiervan (achillespeesontsteking) is na de shocktherapie nagenoeg verdwenen. Op dit moment met dezelfde therapie wordt mijn schouder behandeld en dat gaat ook de goede kant op. Alle handelingen en wat de klachten veroorzaakt worden heel duidelijk en begrijpelijk uitgelegd. Voel me door hem gewoon een soort thuis waardoor de behandelingsafspraken iets hebben van 'ik mag weer' in plaats van 'ik moet weer'.

Byond

Hij was geweldig doortastend, legde alles goed uit, altijd op tijd. Heel vriendelijk en betrokken. Ik ben uitermate positief over alles, ook de service vanuit de receptie.

Junita

Mijn fysiotherapeut weet precies hoe zij mijn klachten behandeld moest worden.
Met eenvoudige oefeningen !
Ik ben zeer tevreden !

Hasna

Was duidelijk. Vertelde goed en duidelijk wat hij ging doen. Luistert goed naar mijn klachten en beantwoord netjes mijn vragen.

Daisy (alias)

Doelgericht en goede uitleg en duidelijke oefeningen en goed resultaat. (Snelheid van uitleg was soms wat te hoog door mijn hersenproblematiek, maar was wel benoembaar)

Jolanda

Ik voelde me begrepen, de behandeling was goed en ik merkte snel verbetering. Ook de oefeningen thuis waren goed te doen. Ik ben dik tevreden