C.M. Faaij

Neemt tijd om je aan te horen, begrijpt de klacht en geeft doeltreffende behandeling, legt ondertussen uit wat ze gaat doen, geeft aan hoeveel behandelingen je nog hebt via verzekering, geeft de... Neemt tijd om je aan te horen, begrijpt de klacht en geeft doeltreffende behandeling, legt ondertussen uit wat ze gaat doen, geeft aan hoeveel behandelingen je nog hebt via verzekering, geeft de ruimte om altijd terug te komen wanneer de klachten weer toenemen. Een vorige fysiotherapie verzorgcentrum zag gezien mijn chronische klachten met de regels van de tegenwoordige zorgverzekeringen, mij liever gaan dan komen. "Er was niets aan mij te verdienen"

Diana Daling

Voel me begrepen en er wordt goed met me mee gedacht

H.T. van den Berg- van 't Hof

Weinig of geen uitleg over de "handgrepen" die de fysiotherapeut uitvoerde.
Geen duidelijke uitleg over de huiswerkoefeningen.
Geen controle of ik de oefeningen goed uitvoerde.

Lenie

Ik heb maar even de behandelingen gehad,maar hij wist heel goed aan te geven waar het probleem lag en ben verder gegaan met sport o.b.v. een andere fysio.
Zijn diagnose was een start voor...
Zijn diagnose was een start voor verdere vooruitgang.

Nel

Zie mijn vorige antwoorden. Klachten zijn grotendeels voorbij

A Karbalai-Sadegh

Ik werd van eerste behandeling al beter

joop

Betrokken dus goed maar een kapotte meniscus is ook door fysiotherapie niet te repareren al wel een stuk dragelijker geworden maar toch weer een afspraak met het ziekenhuis gemaakt om er nog eens... Betrokken dus goed maar een kapotte meniscus is ook door fysiotherapie niet te repareren al wel een stuk dragelijker geworden maar toch weer een afspraak met het ziekenhuis gemaakt om er nog eens naar te kijken slotklachten