Monique Collignon

Mijn behandelaar is een hele kundige fysiotherapeut. We bespreken altijd de voortgang en verdere behandeling. Daarnaast is het altijd heel gezellig!

Je leert steeds bij van de behandeling zodat je het thuis onder de knie krijgt

Omdat ik heel deskundig werd geholpen en verlicht zonder pijn de praktijk uit kon lopen. Super tevreden over fysiotherapeut Theo van Spanje

De goede behandeling en bijbehorende oefeningen.

Atie is een zeer prettige en kundige fysiotherapeut. Ze neemt klachten serieus en kijkt naar wat er wel mogelijk is. En overlegt waar nodig. Door de kundige tips van Atie na mijn heupoperatie loop... Atie is een zeer prettige en kundige fysiotherapeut. Ze neemt klachten serieus en kijkt naar wat er wel mogelijk is. En overlegt waar nodig. Door de kundige tips van Atie na mijn heupoperatie loop ik nu netter en beter dan ooit tevoren.

Sofie

Ze is supervriendelijk en behandeld mensen echt als een individu. Ik sport met een groepje oude mensen en voor sommigen is het echt het uitje van de week. Ze geeft ook koffie aan mensen die niet... Ze is supervriendelijk en behandeld mensen echt als een individu. Ik sport met een groepje oude mensen en voor sommigen is het echt het uitje van de week. Ze geeft ook koffie aan mensen die niet meer sporten om ze te stimuleren nog wel het huis uit te gaan en ze in iedergeval 1x per week sociaal contact te bieden. Dat vind ik echt fantastisch!

Luistert goed, neemt je serieus en is gewoon heel erg kundig.

Correcte behandeling, goede uitleg en relaxte houding