Pim

Simon heeft goed begeleid en luistert ook naar de patient als iets te zwaar is. Duidelijk naar een doel toegwerkt.

A. Langeveld

Ik had haar voor het eerst. Normaal heb ik Andrea maar zij was er niet. Heel hartelijke vrouw en zeer deskundig. Zij heeft mij goed geholpen.

Martin

Adequaat, deskundig, goed en degelijk communicatie. Echt super.

Behandeling lijkt niet echt aan te slaan helaas, dat kan hij niks aan doen, maar om dan een hoger cijfer te geven lijkt me niet reëel.

Hans van Raalte

De fysiotherapeut heeft de oefeningen heel goed aangepast aan mijn fysieke beperkingen. Dat ik nog niet veel resultaat heb gemerkt, ligt niet aan de therapeut of de oefeningen maar aan mijn fysieke... De fysiotherapeut heeft de oefeningen heel goed aangepast aan mijn fysieke beperkingen. Dat ik nog niet veel resultaat heb gemerkt, ligt niet aan de therapeut of de oefeningen maar aan mijn fysieke gesteldheid

Gert-Jan Oudijk

Duidelijke doorverwijzing - eerlijk aangegeven dat hij mij op dit moment (nog) niet verder kan helpen. Gaat wel eens anders dat er dan toch kunstmatig wat gedaan wordt voor een paar keer en dat dan... Duidelijke doorverwijzing - eerlijk aangegeven dat hij mij op dit moment (nog) niet verder kan helpen. Gaat wel eens anders dat er dan toch kunstmatig wat gedaan wordt voor een paar keer en dat dan pas de transparantie over een mogeljk succesvol behandelen gedeeld wordt.

J P N

Ze weet je te overtuigen dat als je de oefeningen thuis blijf doen de klachten minder worden