Hij werkt efficiënt, geeft goede huiswerk-tips en noemt me gewoon bij mijn voornaam.

Ik kon vrij snel terecht. Er werd goed geluisterd en gekeken naar de klachten en wat de oorzaak kon zijn. Dit is serieus en voorlopig met een serieus resultaat aangepakt

Len van Meeteren

Mijn fysiotherapeut gaf mij steeds zeer goede begeleiding en advies, afgestemd op mijn klachten. Contact met haar was erg prettig en deskundig. Zeker iemand met zeer veel 'know how'! Ik zou haar... Mijn fysiotherapeut gaf mij steeds zeer goede begeleiding en advies, afgestemd op mijn klachten. Contact met haar was erg prettig en deskundig. Zeker iemand met zeer veel 'know how'! Ik zou haar absoluut bij iedereen aanbevelen.

De behandelaar was deskundig. Vertelde je haarfijn uit wat hij deed en waarom. Als ik vragen had legde hij het dmv.een tekening uit hoe het in elkaar zat.

Tijs Gommans

Neemt de klachten serieus. Denkt mee, maar is wel kritisch. Past oefeningen aan aan de klachten. Waakt voor overbelasting als patiënt sneller wil dan eigenlijk kan.

Klachten verergerde, impact en effecten van klachten niet op waarde geschat door fysiotherapeut. Daarnaast is er beperkt gekeken naar het gehele lijf. Tot slot vond ik het vervelend dat de... Klachten verergerde, impact en effecten van klachten niet op waarde geschat door fysiotherapeut. Daarnaast is er beperkt gekeken naar het gehele lijf. Tot slot vond ik het vervelend dat de fysiotherapeut een aantal keer te laat was, met name omdat de fysiotherapeut wel in huis was maar telefoontjes aan het doen was.