Goede behandeling, ik ben goed geholpen door de fysiotherapeut

Hangt af van de aard van de klachten. Verder vertrekt deze fysiotherapeut bij de praktijk, dus aanbevelen heeft niet zo veel praktisch nut.

Het betreft een behandeling voor hielspoor. Hij was aanbevolen door twee van mijn vrienden. Hij vertelde eerlijk dat de behandeling in 80% van de gevallen zou helpen en dat hij niet meer dan vier... Het betreft een behandeling voor hielspoor. Hij was aanbevolen door twee van mijn vrienden. Hij vertelde eerlijk dat de behandeling in 80% van de gevallen zou helpen en dat hij niet meer dan vier behandelingen gegeven zouden worden. Toen er aanvankelijk vooruitgang bleek te zijn, overlegde hij met mij er nog twee bij te doen. Toen dat niet erg veel hielp stopte hij de behandeling. Ik stel eerlijkheid en voorkomen van nutteloze handelingen erg op prijs!

Als ik hoor dat mensen klachten hebben. Ik zou haar aanbevelen omdat ik vertrouwen heb in haar vakkundigheid. Ze heeft mij goed geholpen, mijn klachten zijn flink vermindert.

Ze voelde goed aan wat mijn problemen waren en dat was niet alleen fysiek.

Saueressig

Wanneer fysiotherapie in een gesprek ter sprake zou komen.

Marian Scholtmeijer

Ik werd serieus genomen en heb goed geleerd om met mijn klachten om te gaan. Dit zelf regie hebben vind ik heel erg belangrijk. Ik heb me gesteund gevoelt

Omdat therapeut goede uitleg gaf mij goed begreep