Na 4 behandelingen en door mijn opgedragen oefeningen te doen was mijn rugprobleem over. Zo blij mee, het is fijn om een betrouwbare deskundige fysiotherapeut als Alex zo goed geholpen te zijn.

Theo is een professionele fysiotherapeut. Denk mee en kijk naar je als persoon

Johan is al meer dan 20 jaar mijn manueel therapeut. Hij kent mijn problemen goed en zijn behandelingen hebben snel het gewenste resultaat

Deskundig onderzoek op zorgvraag waardoor zij besloot mij eerst door te verwijzen naar de huisarts. En pas na onderzoek en uitslag eventueel doelgericht te behandelen.

Etja Mahakena

Deskundig, luistert heel goed en communicatief constructief

De fysiotherapeut luisterde goed naar mijn klachten, waardoor ze meteen de oorzaak vond waar ik zelf nooit aan had gedacht. Op die manier hebben we een goed plan gemaakt, wat in combinatie met mijn... De fysiotherapeut luisterde goed naar mijn klachten, waardoor ze meteen de oorzaak vond waar ik zelf nooit aan had gedacht. Op die manier hebben we een goed plan gemaakt, wat in combinatie met mijn eigen sport een opbouw plan werd wat dus goed bij mij aansloot. Op deze manier zijn mijn klachten volledig verdwenen en ook de veroorzaker aangepakt.

Erg vriendelijk man met kundig advies ten aanzien van mijn klachten