Remko

Goede fysio erg tevreden, echter in de fysio/ fitness ruimte begeleid de fysio 3 a 4 mensen tegelijk. Dan is het tarief wat ze rekenen buitengewoon fors.

Titia

Duidelijk analyse wat er aan de hand was, duidelijke stappen die we gingen nemen (en waarom deze), elke stap vertellen / toelichten

Will

Zij heeft mij van de pijn afgeholpen en ik kon weer wandelen en goed bewegen

Pim van de Laak

Stimuleerde om zelf aan de slag te gaan met oefeningen en verkeerd aangeleerde houding

E. M. de Bock

Heel goed overleg ook via email. Prima adviezen en eerlijk teruggestuurd naar huisarts.

inge v dijk

Ze begrijpt mijn wil om conditie te verbeteren/zo goed mogelijk houden(ondanks dat de neuro het onzin vond)

An Langeveld

Andrea is zeer deskundig zij ging op vakantie ik kreeg Anita minder inlevend voor mijn probleem en het intapen ik ben ook maar gestopt.

Saskia hoogendoorn

Zij was zeer geïnteresseerd in de persoon, en je voelt je absoluut geen nummer. Zij begreep het probleem en heeft me ook advies gegeven, wat te doen bij aanhoudende klachten. Begreep ook waarom ik... Zij was zeer geïnteresseerd in de persoon, en je voelt je absoluut geen nummer. Zij begreep het probleem en heeft me ook advies gegeven, wat te doen bij aanhoudende klachten. Begreep ook waarom ik niet kwam op een afspraak en dat vond ik ook erg fijn en vroeg de keer erop hoe het ging. dus een hele dik verdiende 9 van mij.